اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

رئیس جمهور منتخب در برابر غرب گفتمان مقاومت را در پیش بگیرد

معاون حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: رئیس جمهور منتخب در برابر زیاده‌خواهی دول غربی گفتمان مقاومت را در پیش بگیرد و از سیاست‌های کلی نظام و رهبری و ارزش‌های انقلاب حمایت کند.

رئیس جمهور منتخب در برابر غرب گفتمان مقاومت را در پیش بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری صبح امروز در نشست اعضای حزب مؤتلفه در بوشهر گفت: در انتخابات اخیر دیگر رقبا به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند و امید است که در انتخابات بعدی نیز این‌گونه اتفاقات پسندیده را باز هم شاهد باشیم و همه بر محور قانون حرکت کنند.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید با پیروی از ولایت و قانون و بر اساس رعایت اخلاق، انضباط و عدالت که با خلق حماسه سیاسی ملت در 24 خرداد رقم خورده است با استفاده از نیروهای توانمند تمام گروه‌ها، اشتغالزایی جوانان و رفع مشکلات بیکاری، تمرکز بر مسائل معیشتی و اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید در برابر زیاده‌خواهی دول غربی گفتمان مقاومت را در پیش بگیرد و از سیاست‌های کلی نظام و رهبری و ارزش‌های انقلاب حمایت کند.

خدری ادامه داد: البته تمام نیروها و احزاب باید با اتحاد و همدلی در چارچوب قانون، رئیس جمهور منتخب را یاری کنند تا شاهد ایرانی قدرتمند در صحنه بین‌المللی باشیم.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان این‌که امروز تحولات اخیر مصر برای کشورهای اسلامی باید الگو باشد،‌ تصریح کرد: البته مردم مسلمان منطقه و خصوصاً مصر نباید این مسئله را فراموش کنند که از کشمکش‌های داخلی آن‌ها فقط صهیونیست‌ها و یهودی‌ها سود می‌برند بنابراین مردم مسلمان مصر باید با اتحاد و همدلی بر اساس دموکراسی و قانون کشور خود را یاری کنند.

خدری یادآور شد که شهادت عالم تشیع در مصر نشان داد که نیروهای سلفی و وهابی نقاب اسلام زده و در پشت پرده، آن‌ها چیزی جز مخالفت با اسلام اصیل و ناب محمدی ندارند و بار دیگر چهره پلید وهابیون برای مسلمانان روشن شد.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول