اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام علوی در گفت‌‌وگو با فارس:

اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقل‌ها پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شدند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با پیروزی گفتمان اعتدال و عقلانیت، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقل‌ها پیروز انتخابات شده‌اند و همه باید دولت را برای خلق حماسه اقتصادی یاری کنند.

اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقل‌ها پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شدند

حجت‌الاسلام سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در گذشته شاهد بودم که با روی کار آمدن یک جریان سیاسی در قوه مجریه، مدیران جریان رقیب کنار گذاشته می‌شدند، گفت: این اقدام که مدیران دولت های قبلی حذف می‌شدند به یک نوع عقده تبدیل شد و حاصل آن تخریب دولت‌ها بود.

وی با بیان اینکه مردم از حذف مدیران به بهانه‌های سیاسی خسته شده بودند و از همین رو به گفتمان اعتدال روی آورده و آقای حسن روحانی را نماد اعتدال تشخیص دادند، اظهار داشت: آقای روحانی همانطور که خودشان فرد معتدلی هستند در عمل نیز مسیر اعتدال را دنبال خواهند کرد و از ظرفیت همه جناح‌ها استفاده و مانع به حاشیه رفتن جناح خاصی خواهند شد.

علوی با تاکید بر اینکه معیار اعتدال اشخاص، ادعای خود آنها نیست بلکه تشخیص شخص روحانی به عنوان رئیس‌ قوه مجریه است که افراد را برای همکاری معتدل تشخیص دهد، تصریح کرد: در شرایط کنونی، همه دلسوزان باید کمک کنند تا آرزوی مقام معظم رهبری برای وحدت و توافق میان تمام نیروهای وفادار به نظام و انقلاب اسلامی محقق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حسن روحانی بعد از کسب رای اعتماد از مردم، درباره گفتمان عقلانیت و اعتدال سخن گفت، افزود: اکنون که گفتمان عقلانیت و اعتدال پیروز شده است، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقل‌ها پیروز شده‌اند اما نه به تنهایی بلکه همه باهم؛ در یک کلمه می‌توان گفت که مردم پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شدند که حماسه مد نظر رهبری را محقق کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه باید دولت آینده را برای خلق حماسه اقتصادی همراهی کنند، گفت که با خلق حماسه اقتصادی نشاط و شادمانی مردم استمرار خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول