اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد

سیزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی در قم برگزار شد

سیزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف مبارزه با مواد مخدر و به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر مقدس قم برگزار شد.

سیزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز با حضور مردم ورزش دوست استان قم در حالی برگزار شد که عنوان این همایش «جامعه‌ای سالم، عاری از اعتیاد» بود و شرکت کنندگان با اشتیاق از آغاز تا پایان همایش پیاده‌روی کردند.

سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم همچون همایش‌های پیاده‌روی قبل که 12 دوره آن از سال 1387 تاکنون برگزار شده است، امروز به برکت اعیاد شعبان و با شعار «جامعه‌ای سالم، عاری از اعتیاد» با حضور جمعیت زیادی از دوستداران ورزش و همچنین مسئولان استان قم برگزار شد.

حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به عنوان متولیان برگزاری چنین همایش‌ها و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر موجب شده بود تا بسیاری از خانواده‌ها نیز با لباس‌های ورزشی و دلگرمی بیشتر در این همایش شرکت کنند.

پیاده‌روی با امید به موفقیت در قرعه‌کشی جوایز همایش

شرکت‌کنندگان در سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم از ساعت هفت صبح چهاردهمین روز از تیر ماه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حرکت خود را از مقابل مجموعه بزرگ ورزشی شهید جعفر حیدریان قم آغاز کرده و تا بوستان تفریحی ورزشی علوی قم پیاده‌روی کردند.

با توجه به اینکه فاصله مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی نزدیک به هشت کیلومتر است، خانواده‌های ورزش دوست قمی هشت کیلومتر مسیر رفت و همین مسافت را در مسیر برگشت پیاده‌روی کردند تا یک روز مفرح را با ورزش سپری کنند.

همانند همایش‌های دوره‌های قبل، حضور مسئولان استان قم در سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم نمود داشت و برخی از آنها با لباس‌های ورزشی در جمع مردم حضور یافتند.

اهدای کمک هزینه سفرهای زیارتی و امکانات ورزشی

معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مدیرکل و مسئولان اداره کل بهزیستی قم، مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم و برخی مسئولان دیگر هیئت‌های ورزشی و ارگان‌ها، حضور در جمع مردم ورزش دوست قم را به استراحت در یک روز تعطیل ترجیح داده و در سیزدهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی مشارکت داشتند.

در پایان سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، آیین قرعه‌کشی با حضور مسئولان حاضر در همایش انجام شد و کمک هزینه سفر به خانه خدا، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و جوایزی نظیر دوچرخه، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ و... بر اساس قرعه به مردم ورزش دوست قم تعلق گرفت.

انتهای پیام/78002/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول