اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ژیمناستیک‌کار تیم ملی کشورمان:

هدفم رسیدن به فینال مسابقات جهانی است

ژیمناستیک‌کار تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: بدون شک هدفم رسیدن به فینال مسابقات جهانی است.

هدفم رسیدن به فینال مسابقات جهانی است

هادی خنری‌نژاد در جریان اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان که در سالن امام علی (ع) شهر الوند برپا شده است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در البرز، اظهار داشت: در تمام مدتی که در اردو تمرینات خود را به همراه دیگر ملی پوشان زیر نظر مربیان و کادر فنی دنبال می‌کنم، تمام حواسم را به این قضیه معطوف کرده‌ام که بتوانم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی از خود به نمایش بگذارم و خود را به جمع فینالیست‌های رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی جهان برسانم.

خنری‌نژاد که خود در رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا در ماده خرک حلقه توانسته بود به فینال بخش دارحلقه برسد، افزود: سطح مسابقات ژیمناستیک در قاره کهن با توجه به حضور برترین ورزشکاران این رشته ورزشی از کشورهای چین، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی و قزاقستان به مراتب حتی بالاتر از رقابت‌های قهرمانی جهان است و وقتی توانسته‌ام در این مسابقات به فینال برسم، قطعا می‌توانم در رقابت‌های جهانی هم به موفقیت‌های بزرگ‌تری فکر کنم.

وی با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی خود در شهر الوند به همراه ژیمناستیک‌کاران تیم ملی افزود: خوشبختانه سالن امام علی (ع) از امکانات و تجهیزات بالایی برخوردار است و تمرینات زیر نظر سرمربی با کلاس اوکراینی و رضا خیرخواه مربی تیم ملی به صورت منظم و هماهنگ در حال برگزاری است.

خنری‌نژاد در پایان از فدراسیون و هیئت ژیمناستیک شهر الوند قدردانی کرد و گفت: همه چیز در این اردو تا به حال مناسب پیش رفته است که جا دارد از مسئولان برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان تشکر کنم.

انتهای پیام/77004/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول