اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت مسئولان استان ایلام است

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت مسئولان استان ایلام است.

تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت مسئولان استان ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سیروان اظهار داشت: در این راستا نیز اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یافته تا صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در استان ایلام شود.

وی ادامه داد: در این راستا نیز باید مسئولان امر در استان ایلام تلاش بیشتری داشته و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

این نماینده مجلس همچنین به روند پیشرفت فیزیکی راه ارتباطی قاضی‌خان - بدره اشاره کرد و افزود: این طرح باید در نخستین فرصت به اتمام برسد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول گفت: اتمام طرح پمپاژ آب سیمره نیز از مطالبات به‌حق مردم منطقه است که باید در نخستین فرصت محقق شود.

نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس سیروان با حضور احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول و دیگر اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان برپا شد.

در نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس سیروان در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استقرار ادارات در شهرستان سیروان بحث و تبادل نظر شد.

افزون بر این در نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس سیروان درباره دیجیتالی کردن گیرنده‌های تلویزیونی در سطح شهرستان، پیگیری وضعیت پمپاژ آب سیمره برای توسعه آبیاری بخش کشاورزی در لومار و پیگیری مطالبات مردم روستای عرب رودبار و اختصاص مالیات بر ارزش افزوده کارخانه سیمان به حساب شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2246/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول