اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

ظرفیت‌های نهفته شرق اصفهان باید بارور شود

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: باید برنامه‌ریزی موثر به منظور بارور شدن ظرفیت‌های نهفته شرق اصفهان برای بهبود شرایط ایجاد شود.

ظرفیت‌های نهفته شرق اصفهان باید بارور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه اژیه اصفهان با اشاره به اینکه ظرفیت ژئوپلتیک مناطق شرق اصفهان فرصتی برای بهره‌مندی از قابلیت‌های این منطقه ایجاد کرده است، اظهار کرد: برای بهره‌مندی مردم منطقه از این فرصت‌ها باید برنامه‌ریزی موثر و بلند‌مدت در این مناطق ایجاد شود، به صورتی که برنامه‌ریزی‌ها سبب بارور شدن ظرفیت‌ها و بهره‌مندی اهالی آن مناطق شود.

وی با اشاره به جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌های مناطق در مطالعه، شناسایی، برنامه‌ریزی و جذب سرمایه‌گذاری به منظور بالفعل کردن استعدادهای بالقوه منطقه اضافه کرد: ظرفیت فراوانی به ویژه در حوزه گردشگری کویر در این مناطق وجود دارد که مسئولان اعم از شهرداری‌ها و شوراها به این ویژگی‌ها باید توجه بیشتر داشته و گام‌های اساسی برای رشد و توسعه مناطق بردارند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تلاش ایجاد شده برای آب مصرفی شرق اصفهان تصریح کرد: باید بپذیریم که استان اصفهان یک استان کویری و خشک است و کم‌آبی یک پدیده منطقه‌ای برای ما‌ست، اما از نگاه مدیریت کلان باید به سوی یک برنامه‌ محوری مدرن براساس شرایط موجود حرکت کرد.

وی ادامه داد: یک جریان هماهنگ مدیریت عرضه و کاهش مصرف به منظور شرایط حداقلی باید فعال شود، چرا که در غیر این صورت بقای حیاط طبیعی در آینده دچار اختلال می‌شود.

انتهای پیام/63012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول