اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس تاکید کرد

لزوم دقت در صرفه‌جویی بخش‌های مختلف ورزش و جوانان

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان گفت: وضعیت بودجه وزارت ورزش و جوانان تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نداشته است که این امر، لزوم دقت در صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف را مشخص می‌کند.

لزوم دقت در صرفه‌جویی بخش‌های مختلف ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیداحمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در جلسه مشترک مدیران کل استانی و ستادی وزارت ورزش و جوانان در هتل ثامن مشهد با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: تکلیف متولیان ورزش، تشویق جامعه ورزشکاران برای حضور حداکثری و تحقق حماسه سیاسی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و با وجود همه هجمه‎ها محقق شد.

معاون امور فرهنگی و تربیتی جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این گردهمایی با تاکید بر مدنظر قرار دادن توصیه‎های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و جوانان، عنوان کرد: این منویات محورهایی عملیاتی هستند که نباید از آنها غفلت شود.

سیدباقر پیشنمازی بر ایجاد سازوکاری برای هماهنگی معاونان فرهنگی و ورزشی ادارات کل استان‏ها تاکید کرد و افزود: این امر که باید با تدبیر مدیران کل انجام شود منجر به هم‌افزایی و دستیابی به نتایج مطلوب می‎شود.

معاون امور فرهنگی و تربیتی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ازدواج ورزشکاران پیشنهاد جدیدی است که امیدواریم با حمایت این معاونت و ادارات کل شاهد تحقق دستاوردهای خوبی در این زمینه باشیم.

پیشنمازی با تاکید بر ساماندهی و ارتقای فعالیت‎های مراکز مشاوره، گفت: برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز اطلاعاتی را از استان‎ها خواسته‎ایم که با در اختیار قرارگرفتن این اطلاعات، برنامه‎ریزی‎ها برای برگزاری آن انجام می‎شود.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: تحول در حوزه ورزش و جوانان در دولت دهم ایجاد شد که به دنبال آن شاهد احیای ورزش بودیم.

مرضیه اکبری‌آبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش بانوان، افزود: با حضور بانوان ورزشکار در عرصه‎های بین‎المللی با حفظ وقار، متانت و حجاب اسلامی، نظر ولی امر مسلمین تا حدودی تامین شد که این امر باعث سنگین‎تر شدن مسوولیت‎مان می‎شود.

وی با تاکید بر پشتیبانی بیشتر مسوولان از جامعه زنان، گفت: امید است با قرار گرفتن امکانات مورد نیاز در اختیار مسوولان ورزش بانوان در استان‎ها شاهد دستاوردهای خوب در آینده باشیم.

انتهای پیام/70005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول