اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکسال اخیر

تبرکی:کمتر از 50 درصد اشتغال در کنگان محقق شده است

فرماندار کنگان گفت: در یکسال اخیر کمتر از 50 درصد اشتغال در کنگان محقق شده است.

تبرکی:کمتر از 50 درصد اشتغال در کنگان محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی در کنگان گفت: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت است و در چند سال اخیر اقدامات خوبی برای اشتغالزایی انجام شده است.

وی افزود: شهرستان کنگان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بهره ببریم.

فرماندار کنگان با بیان این‌که سال گذشته در شهرستان کنگان توقعات در زمینه اشتغالزایی برآورده نشد، ‌گفت: کمتر از 50 درصد از پیش‌بینی‌های انجام شده در مورد اشتغال در شهرستان کنگان طی سال 91 محقق شده که این مقدار رقم مناسبی نیست.

وی عنوان کرد: برای سال 92، برای یک‌هزار و 892 نفر پیش‌بینی اشتغال در دستگاه‌های اجرایی کرده‌ایم که پس از تصویب در کارگروه اشتغال استان نهایی شده و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

فرماندار کنگان گفت: مدیران باید بیشتر به‌ فکر خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات باشند و نباید به فکر حفظ صندلی و پست خود باشند.

تبرکی اظهار داشت: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و نسبت به دغدغه‌های واقعی مردم واکنش نشان دهند تا رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی گفت: مردم همواره در خدمت نظام اسلامی بوده‌اند و باید باکیفیت‌ترین خدمات به این مردم ارائه شود.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول