اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب در مشهد آغاز به‌کار کرد

عصر امروز نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در مشهد آغاز شد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب در مشهد آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی عصر امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

در این نمایشگاه 48 غرفه در قالب تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است و استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، قزوین، اصفهان، مازندران، البرز، فارس، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی از جمله استان‌هایی هستند که در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ایران شرکت کرده‌اند.

زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب ایران در مشهد، لوله و اتصالات، دستگاه‌های جوش، لوله‌های پلی‌اتیلن، کنتور آب، تجهیزات تصفیه آب، پمپ‌های شناور و کابل‌های لاستیکی و دستگاه‌های تصفیه آب است.

همچنین سیستم‌های روشنایی، کلید و پریز، سیم و کابل، ژنراتور و ترانسفورماتور، تابلو برق، برق صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، مخابرات، رله‌های حفاظتی، تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق، باطری‌های خورشیدی و کنتور زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در هشتمین نمایشگاه صنعت برق در مشهد است.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران تا پانزدهم تیر ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول