اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

44 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان کشف شد

فرماندار قوچان گفت: در هفته گذشته 44 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان کشف شده در حالی که میزان کشفیات در سال گذشته 60 کیلوگرم بوده است و این نشان از همت و تلاش تمام دست‌اندرکاران برای جلوگیری از پخش و توزیع مواد مخدر دارد.

44 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان کشف شد

اسماعیل حیدری‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان، اظهار داشت: مواد مخدر همانند نقل و نبات در میان جوانان در حال پخش است و دشمن در تمام کشور جوانان را نشانه گرفته است.

وی افزود: اعتیاد در کمین جوانان بوده و فرقی نمی‌کند که متعلق به خانواده‌ای پولدار، فقیر، ثروتمند، تحصیل‌کرده باشد، چون مواد مخدر نگاهی به پول، جایگاه و ثروت افراد نمی‌کند.

حیدری‌آزاد با بیان اینکه باید آگاهی‌سازی در سطح جامعه و خانواده‌ها افزایش یابد، خاطرنشان کرد: طرد کردن فرد معتاد از خانه و خانواده سبب می‌شود آن فرد بیشتر به سمت مواد مخدر گرایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه عکس‌های موجود در نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آگاه‎سازی از خطرات و مضرات سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان تنها قسمت کوچکی از آسیب‌ها و مضرات مواد مخدر صنعتی را نشان می‌دهد، تاکید کرد: دشمن با استفاده از مواد مخدر به ویژه مخدر صنعتی به دنبال ضربه زدن به جوانان و از بین بردن امنیت روانی و داخلی جامعه و خانواده‌ها است.

فرماندار قوچان اذعان داشت: با کمک مسئولان و خانواده‌ها در ریشه‌کن کردن اعتیاد تلاش می‌کنیم تا همانند جشن بی‌سوادی، جشن جامعه بدون مواد مخدر را در قوچان و کشور برگزار کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان قوچان با اشاره به این موضوع که وقتی تقاضای مواد مخدر زیاد باشد عرضه نیز زیاد است، بیان کرد: هرچه کنترل بیشتر شود، عرضه مواد مخدر به حداقل رسیده و در نتیجه تقاضا کمتر می‌شود.

حیدری‌آزاد یادآور شد: در هفته گذشته 44 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان کشف شده در حالی که میزان کشفیات در سال گذشته 60 کیلوگرم بوده است و این نشان از همت و تلاش تمام دست‌اندرکاران برای جلوگیری از پخش و توزیع مواد مخدر دارد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول