اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت:

100 نفر در زمینه اخلاق و تربیت مشغول تحصیل هستند

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت گفت: اکنون 100 نفر دانش‌پژوه در رشته‌های مشاوره و راهنمایی، اخلاق کاربردی، وضعیت اخلاقی و روانشناسی اسلامی این مؤسسه مشغول تحصیل هستند.

100 نفر در زمینه اخلاق و تربیت مشغول تحصیل هستند

حجت‌الاسلام محمد صادق سنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت موسسه اخلاق و تربیت از سال 90 اظهار داشت: این موسسه با دو رشته در زمینه اخلاق و تربیت فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون نزدیک به 100 نفر دانش‌پژوه در این مؤسسه مشغول تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری دریافت مجوز در دو رشته الهیات و اخلاق و تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش هستیم و در آینده مقاطع کارشناسی و دکترای رشته‌های موجود در موسسه راه‌اندازی می‌شود.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با بیان اینکه بحث اخلاق و مباحث مربوط به آن یکی از اضلاع معرفتی اسلام است گفت: هندسه مثلثی اسلام از اعتقادات، اسلام و اخلاق تشکیل شده و با تأسیس این مؤسسه به صورت آکادمیک و به طور علمی بحث اخلاق دنبال می‌شود.

ثبت‌نام دوره جدید در موسسه اخلاق و تربیت

وی با اشاره به ثبت‌نام دوره جدید در موسسه اخلاق و تربیت عنوان داشت: پذیرش این دوره در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مشاوره و راهنمایی، اخلاق کاربردی، وضعیت اخلاقی و روانشناسی اسلامی صورت می‌گیرد.

سنگی خاطرنشان کرد: طلابی که سطح دو حوزه را گذرانده باشند در صورت تمایل از هشتم تا 31 تیر ماه جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی www.oveic.com مراجعه کنند.

وی یادآور شد: آزمون این دوره در دو مرحله کتبی و مصاحبه در نیمه دوم مهر برگزار می‌شود و متقاضیان در صورت کسب نمره قبولی پذیرش می‌شوند.

وی عنوان داشت: دانشجویان از بهمن ماه سال جاری در مؤسسه اخلاق و تربیت به ادامه تحصیل می‌پردازند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت تصریح کرد: تاکنون با وجود تازه تاسیس و ناشناخته بودن رشته‌های موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت استقبال خوبی از رشته‌های موسسه صورت گرفته است.

انتهای پیام/78003/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول