اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

توزیع لوازم‌التحریر با طراحی اسلامی بین دانش‌آموزان

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از توزیع لوازم‌التحریر با طراحی اسلامی بین دانش‌آموزان این استان خبر داد.

توزیع لوازم‌التحریر با طراحی اسلامی بین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حبیب‌الله فکوری ظهر امروز در نشست مسئولان در شبانکاره اظهار داشت: ارتقای سطح تحصیلی کارکنان آموزش و پرورش و معلمان امری بسیار مهم و ارزشمند است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان از گام‌های اساسی وزارت آموزش و پرورش است و در یکسال اخیر در استان بوشهر نیز اقدامات اساسی برای فعال کردن این دانشگاه صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تشریح جایگاه دانشگاه فرهنگیان از ورود 750 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در مهرماه سال جاری خبر داد.

فکوری در ارتباط با نیروهای با کار معین که در آموزش و پرورش به کار گرفته می‌شوند گفت: این افراد باید حتماً مدرک تحصیلی کاردانی به بالا داشته باشند و افرادی هم که به عنوان خدمتگزار به کار گرفته می‌شوند باید دیپلم به پایین باشند.

این مسئول در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از ورود فرهنگ غرب در بین دانش‌آموزان تدبیری اندیشیده شده که لوازم‌التحریر دانش‌آموزان برای آغاز سال جدید به‌صورت یکنواخت با طراحی که با ارزش‌های اسلامی همخوانی داشته باشد تهیه شود.

وی از دانش‌آموزان خواست که فعلا از تهیه لوازم‌التحریر خودداری کنند تا لوازم‌التحریر متناسب با فرهنگ اسلامی توزیع شود.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در قسمت دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای مدارسی که پایه هفتم دارند باید کد جدید درخواست کرد ولی تمام ابلاغ‌ها در کد قدیمی مدرسه ثبت می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره نیز اذعان داشت: بیش از 75 درصد دانش‌آموزان منطقه شبانکاره در سیستم سناد ثبت‌نام شده‌اند.

مرتضی دریاییان از مدیران مدارس خواست که هر چه سریع‌تر افراد باقی مانده را وارد سیستم سناد کنند.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول