اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

کارنامه گلستان با ثبت 99.8 درصدی وقایع حیاتی درخشان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی یک کار ارزشمند، مهم و ظریف است، گفت: گلستان با ثبت 99.8 درصدی وقایع حیاتی توانسته کارنامه درخشانی در این حوزه داشته باشد.

کارنامه گلستان با ثبت 99.8 درصدی وقایع حیاتی درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در نخستین شورای هماهنگی ثبت‌احوال استان گلستان در سال 1392 اظهار داشت: ثبت‌احوال نقش بسیار موثری در برگزاری سلامت انتخابات داشت به گونه‎ای که فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق حماسه سیاسی، اجرایی و عملیاتی شد و همه توطئه‎های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش شکرگزاری این انتخابات، وجود بابرکت مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: معظم‎له به عنوان یک استراتژیست در همه عرصه‎ها می‎درخشند و برنامه‎های ایشان همواره خنثی‎کننده توطئه‎ها و ترفندهای دشمنان است.

لینک اسناد هویتی در 700 نقطه کشور

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شورای ثبت‌احوال استان به صورت فصلی ملزم به برگزاری جلسه است که در این راستا بر اساس جدول زمانبندی جلسات در گلستان تشکیل و مدیریت می‎شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه حوزه مهاجرت یکی از دغدغه‎های جدی نظام اسلامی است، افزود: هر چه ثبت وقایع دقیق‎تر انجام شود هویت‌شناسی با دقت بیشتری همراه خواهد بود که در انتخابات اخیر شاهد این اتفاق بودیم.

وی در خصوص ارتقاء ضریب امنیت اسناد بیان داشت: با پیشرفت‎های حوزه ثبت‌احوال 700 نقطه کشور اطلاعات و اسناد هویتی را به یکدیگر لینک کرده تا اگر احیاناً اسناد و اطلاعاتی در نقطه‎ای مخدوش شود برای دریافت اطلاعات از نقاط دیگر امکان بهره‎مندی وجود داشته باشد و ارائه خدمات نیز به بهترین نحو انجام شود.

دسترسی سریع و مطمئن به آمار جمعیتی دستاورد نظام جامع شناسایی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه نظام جامع شناسایی اقدامات ارزشمندی انجام داده و در دستور کار دارد، اذعان کرد: دسترسی سریع و مطمئن به آمار جمعیتی، تحلیل اطلاعات و بهینه‎سازی سیاستگزاری دولت از جمله دستاوردهای نظام جامع شناسایی است.

به گفته جمشیدی؛ از طریق نظام جامع شناسایی می‎توان به اطلاعاتی جامع و غیرقابل خدشه دست پیدا کرد که این مهم از محسنات این نظام محسوب می‎شود.

وی برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات را در سطوح اثباتی و سلبی از دیگر مزایای نظام جامع شناسایی برشمرد و گفت: بر این اساس با سوءاستفاده‎گران برخورد می‎شود و دیگر هیچ‎کس نمی‎تواند از خدمات غیرقانونی به ناحق برخوردار شود.

نظام جامع شناسایی موجب روان‎سازی عملیات اداری و کارآمدی نظام می‎شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه پوشش کامل ثبت وقایع حیاتی یک ارزش تلقی می‎شود، اذعان کرد: از طریق نظام جامع ثبتی حتی صدم درصدی نیز خطا صورت نخواهد گرفت و شناسایی افراد به سرعت انجام می‎شود.

جمشیدی جایگزینی مدارک دیجیتال به جای مدارک کاغذی را یک اقدام مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: جایگزینی مدارک دیجیتال علاوه بر منفعت هزینه‎ای، مادی و درآمدی، منفعت معنوی و اطمینانی نیز دارد.

وی با بیان اینکه نظام جامع شناسایی موجب روان‎سازی عملیات اداری و کارآمدی نظام می‎شود، افزود: اجرای این اقدامات در افزایش خدمات و رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان دستیابی به نظام الکترونیکی را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شناسایی جامع و متقن کردن مستغلات باید به گونه‎ای باشد که امکان کوچکترین خدشه‎ای نسبت به اسناد هویتی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول