اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اندیشکده تدبیر آب ایران:

بحران آب مسئله‌ای اجتماعی و جدی است

دبیر اندیشکده تدبیر آب ایران گفت: نگاه ما به مسئله بحران آب مانند نگاه به مسائل اجتماعی بزرگی است که به صورت بحران در می‌آیند.

بحران آب مسئله‌ای اجتماعی و جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، احمد اسفندیاری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راه‌های برون‌رفت از بحران آب در مرکز تحقیقات پسته کشور در رفسنجان اظهار داشت: مشکل آب به حدی بزرگ است که ابعاد آن باید طی جلسات زیادی برگزار و مطرح شود.

وی تصریح کرد: نگاه ما به مسئله بحران آب مانند نگاه به مسائل اجتماعی بزرگی است که به صورت بحران در می‌آیند، لذا از سه طرف مانند سه ضلع مثلث باید به آن نگاه کرد تا در پی حل آن بود.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: یک ضلع این مثلث صاحب مسئله و افرادی هستند که از این بحران آسیب می‌بینند و ضلع دیگر صاحب‌نظران و کارشناسانی هستند که برای بحران نظر می‌دهند و ضلع سوم نظام اجرایی و تصمیم‌گیری است.

وی اذعان کرد: ارتباط خوبی که بین این سه طرف برگزار می‌شود، می‌تواند در کاهش و حل بحران کمک کند اما عمدتا این رابطه خوب نیست.

وی به اندیشکده تدبیر آب ایران اشاره و بیان داشت: این مؤسسه تلاش دارد با استفاده از پژوهشگران و صاحب‌نظران مسائل مربوط به بحران آب را مطرح و ارتباط لازم بین سه طرف ذکر شده را برقرار کند تا راه‌های برون‌رفت از این بحران ساده شود.

انتهای پیام/80016/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول