اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پرهیز از اقدامات جزیره‌ای و تک بعدی

دبیری: ارتقای فرهنگ شهری در دستور کار شورای چهارم قرار می‌گیرد

عضو منتخب شورای اسلامی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه فرهنگی و افزایش همکاری و تعامل با رسانه‌های گروهی از برنامه‌های مهم شورای چهارم تبریز خواهد بود.

دبیری: ارتقای فرهنگ شهری در دستور کار شورای چهارم قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری صبح امروز در دیدار و نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ارتقای فرهنگی در یک شهر محقق نخواهد شد مگر آنکه همه دستگاه‌های فرهنگی فعال و مسئول در شهر با هماهنگی هم کار و فعالیت کنند و از اقدامات جزیره‌ای و تک بعدی پرهیز کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در دور سوم با بیان اینکه خوشبختانه تعداد نمایندگان قشر فرهنگی در شورای چهارم بیشتر از دوره‌های قبلی است تاکید کرد: با این پشتوانه و بستر مناسب، تلاش‌های شورا برای ارتقای فرهنگ شهر در همه ابعاد آن قوت خواهد یافت.

دبیری از اعلام آمادگی این شورا برای جلب همکاری و مشارکت فکری همه کارشناسان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: شهر تبریز نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی متعدد و بسیاری است تا روح نشاط و امید به بدنه شهری تزریق شود.

وی در ادامه بر بحث تعامل شهر تبریز با سایر شهرهای مدرن دنیا تاکید کرد و افزود: نباید چنین تلقی شود که هر چه از غرب بیاید مبتذل و مطرود است بلکه باید با بومی سازی دستاوردهای علمی غرب و تلفیق آن با فرهنگ ملی و اسلامی، نسبت به ارائه چهره‌ای موفق و معنوی از شهر و جامعه‌مان فراهم شود.

وی با انتقاد از بعضی حمایت‌های یک جانبه از برخی مطبوعات در دوره‌های گذشته، بر رعایت اصل عدالت در رابطه با رسانه‌های محلی آذربایجان شرقی تاکید کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول