اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلمانشهر خواستار شد

راه‌اندازی کمیته ناصحان خواهران در اماکن متبرکه امامزادگان

امام جمعه سلمانشهر گفت: بی‌حجابی خطر بزرگی برای جامعه اسلامی است و در امامزادگان عظیم‌الشأن باید کمیته ناصحان خواهران تشکیل شود تا در این اماکن مذهبی با روی گشاده و اخلاق نیک به تذکر این امر بزرگ پرداخته شود.

راه‌اندازی کمیته ناصحان خواهران در اماکن متبرکه امامزادگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سید احمد نقیب‌پور در کارگاه و همایش آموزش متولیان موقوفات در امامزاده عبدالوافی کلارآباد گفت: در قرآن کریم و در سخنان

ائمه معصومین(ع) تأکید بسیار زیادی بر امانت‌داری و وفای بر عهد و پیمان شده است.

وی افزود: متولیان موقوفات امانت‌داران حقیقی و واقعی واقفان خیراندیش هستند و باید تمام تلاش و سعی خود را برای اجرای نیات واقفان بکار بگیرند.

نقیب‌پور اظهار کرد: وقف توفیق الهی است که نصیب واقفان می‌شود تا خیری در جامعه صورت گیرد و خدمت به نیازهای جامعه انجام دهند و متولیان موقوفات هم در خیر و ثواب و پاداش واقفان شریک هستند.

امام جمعه سلمانشهر با اشاره به خیانت به وقف گفت: کسانی که به وقف خیانت می‌کنند در این دنیا خوار و ذلیل و بدبخت خواهند شد و کسانی که حق و حقوق موقوفه را بپردازند و خوب عمل کنند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف جامعه افزود: بی‌حجابی مانند وبا در جامعه در حال گسترش است و خطر بزرگی برای جامعه اسلامی است و در امامزادگان عظیم‌الشأن باید کمیته ناصحان خواهران تشکیل شود تا در این اماکن مذهبی با روی گشاده و اخلاق نیک به تذکر این امر بزرگ پرداخته شود.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول