اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در پاسخ به مرسی

ارتش مصر: برای دفاع از مردم جان خود را فدا می‌کنیم

ارتش مصر با صدور پیامی به نطق چند ساعت قبل رئیس‌جمهور این کشور پاسخ داد و اعلام کرد تا پای جان برای دفاع از مصر ایستادگی می‌کند.

ارتش مصر: برای دفاع از مردم جان خود را فدا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رادیو صدای روسیه، ارتش مصر با ارسال پیامی برای مردم این کشور، اعلام کرد که نیروهای ارتش حاضرند خود را برای این کشور فدا کنند.

در پیامی که ساعتی قبل در صفحه رسمی فیس‌بوک شورای عالی نیروهای نظامی مصر به فرماندهی ژنرال «عبد الفتاح السیسی» وزیر دفاع، منتشر شده، آمده است: ما به خدا سوگند خورده‌ایم که حتی خون خود را در راه مصر و مردمش و دفاع از آن‌ها در برابر تروریست‌ها، تندروها و نادان‌ها فدا کنیم.

این پیام سه ساعت بعد از آن صادر شده که «محمد مرسی» رئیس‌جمهور مصر در نطقی تلویزیونی، ضرب‌الاجل ارتش را رد کرد و گفت از قدرت کنار نمی‌رود.

یک منبع نظامی مصری می‌گوید بیانیه ارتش پاسخی به صحبت‌های مرسی بوده. به گفته وی ارتش با صدور این پیام تاکید کرده است که مواضع خود را تغییر نمی‌دهد.

ارتش مصر دو روز قبل ضرب‌الاجلی 48 ساعته برای رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد. ارتش به مرسی دو روز وقت داده مشکلات خود را با مخالفان حل کند و «به خواسته‌های مردم رسیدگی کند».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول