اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

توجه به نقش راهبردی، مهمترین وظیفه راه گلستان است

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گلستان، توجه و دقت در انجام وظایف و نقش راهبردی را از مهم‌ترین وظایف مدیریت‌های این اداره‌کل دانست.

توجه به نقش راهبردی، مهمترین وظیفه راه گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، علی‌بخش رستمی در نخستین نشست با مدیران ستادی این اداره‌کل اظهار داشت: مهم‌ترین عامل برای دستیابی به این هدف، توجه به قوانین موجود و پیروی از آنها است.

وی به ارتقای دانش فنی در حوزه‌های تخصصی به عنوان بخشی دیگر از وظایف راهبردی این مدیریت‌ها، اشاره و اضافه کرد: بهره‌گیری از این فرصت‌ها، علوم  روز، پیاده‌سازی و اجرای آن در بخش‌های مرتبط، زمینه توانمندسازی نیروهای انسانی و در نتیجه، توسعه کمی و کیفی اداره‌کل را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان ادامه داد: دقت، سعه صدر و تعامل سازنده با مدیران محترم ارشد، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، نقش بسیار مؤثری در دستیابی به اهداف مورد نظر و نقش راهبردی این اداره‌کل دارد.

به گفته رستمی، اعتماد به خردجمعی، مشاوره و بهره‌مندی از دیدگاه‌های کارشناسی متخصصان امر نیز، ماهیت تخصصی این دستگاه اجرایی را در اجرای بهینه و متناسب با استانداردهای موردنظر ارتقا می‌بخشد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی، برگزاری دوره‌های مستمر آموزشی، ساماندهی کلی وضعیت اداری و چارت تشکیلاتی، دقت در بررسی وضعیت هزینه‌کرد اعتبارات، بخش دیگری از وظایف راهبردی مدیریت‌ها است که در سایه استقلال درون‌سازمانی، تعامل و وحدت و همدلی محقق خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان گلستان متذکر شد: با به‌کار بستن این رهنمودها، رضایت درون‌سازمانی و ارباب رجوع افزایش یافته و ما را در انجام وظایف سازمانی و پیشبرد توسعه و آبادانی که از اهداف مورد نظر مسئولان استانی و کشوری است، یاری می‌رساند.

در ادامه این نشست، هریک از مدیریت‌ها و رؤسای ستادی و شهرستانی این اداره‌کل به ایراد نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات مورد نظر برای پیشبرد اهداف پیش‌رو پرداختند.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان هم‌اینک در قالب هشت مدیریت ستادی، 11 اداره تابعه و سه نمایندگی شهرستانی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول