اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران:

تخلفات احتمالی کاندیداهای شورای شهرها بررسی می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران گفت: مشغول بررسی تخلفات احتمالی و اعتراض کاندیداهای شورای شهرها هستیم.

تخلفات احتمالی کاندیداهای شورای شهرها بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور امشب در جلسه هم‌اندیشی و تعامل اعضای جدید و سابق شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به برگزاری انتخابات خوب و پرشور ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: مشغول بررسی تخلفات احتمالی و اعتراض کاندیداهای شورای شهرها هستیم.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر تصریح کرد: بعضی اعضا، شناخت کافی از مدیریت شهری، قانون‌ها و بخشنامه‌ها ندارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران از اعضای منتخب درخواست کرد تا با مطالعه و آگاهی از قوانین به تصویب طرح‌ها بپردازند و کارشناسانه تصمیم بگیرند، چراکه آنها منتخبان مردم هستند و باید از کارها و رفتار خویش مراقبت کنند و همیشه مردم را ناظر اعمال خویش بدانند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: پرونده‌های تخلفاتی برخی از اعضای شورا در بعضی شهرستان‌ها مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود آورده است که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

علیپور در پایان به اهمیت نقش نظارتی شوراها اشاره کرد و افزود: شوراها باید این نقش مهم و اساسی را جدی بگیرند و بدون اطلاعات و غیرکارشناسانه وارد عمل نشوند.

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول