اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد مقدس خبر داد

انهدام باند سارقان طلا از زنان مسن در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: باند سرقت طلا از زنان مسن و کهنسال در مشهد منهدم شد.

انهدام باند سارقان طلا از زنان مسن در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی عصر امروز با اعلام خبر دستگیری باند سرقت طلای زورگیر از زنان مسن در مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چندی قبل، چندین مورد گزارش سرقت طلای زنان مسن و کهنسال توسط چندین جوان موتور سوار به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد و با توجه به اهمیت موضوع، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری این سارقان مخوف که با تهدید چاقو و توسل به زور اقدام به خفت‌گیری‌های شبانه می‌کردند در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: افسران آگاهی کلانتری شفا در اجرای این عملیات گسترده با انجام چهره ‌نگاری و ردزنی‌های اطلاعاتی توانستند دو تن از اعضای اصلی این باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

کریمی گفت: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه دو متهم 24 و 27 ساله را در مخفی‌گاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس با بیان اینکه تاکنون سه مالباخته با مراجعه به کلانتری شفا در مواجهه حضوری، متهمان را شناسایی کرده‌اند، یادآور شد: تحقیقات از دو سارق دستگیر شده برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند و کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اعضای این باند در خیابان‌های خلوت و تاریک، پیرزنان را طعمه قرار داده و مرتکب سرقت‌های شبانه می‌شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که فرصت را برای سوءاستفاده این سارقان فراهم کرده، همراه داشتن طلای زیاد توسط مالباختگان بوده و عاملان سرقت در اعتراف‌های خود بیان کرده‌اند که برق طلا‌های این افراد آنان را برای ارتکاب سرقت وسوسه می‌کرده است.

به تاکید فرمانده انتظامی مشهد، شهروندان باید در این زمینه هوشیاری بیشتر داشته و همچنین در هنگام عبور و مرور از خیابان‌های خلوت و تاریک مراقب باشند.

انتهای پیام/70023/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول