اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

افزایش حوادث جاده‌ای در سه ماه نخست سال جاری در آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: میزان وقوع حوادث جاده‌ای آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

افزایش حوادث جاده‌ای در سه ماه نخست سال جاری در آذربایجان غربی

یحیی زینالپورفتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به آغاز دور نخست سفرهای تابستانی، مسافران باید هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند.

وی به فرارسیدن تابستان و آغاز دور نخست سفرهای تابستانی اشاره کرد، گفت: با توجه به افزایش میزان انجام سفر در تابستان، هر سال شاهد وقوع حوادث جاده‌ای وحشتناک در محورهای مواصلاتی استان در این ایام هستیم، که این حوادث به طور عمده از بی‌توجهی به علائم راهنمائی و رانندگی و خواب‌آلودگی راننده ناشی می‌شوند.

زینالپورفتاحی به ارائه آمار حوادث امدادرسانی شده توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال جاری پرداخت، گفت: در این مدت 193 مورد حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آمار در مدت مشابه سال قبل 176 مورد بود، که به این ترتیب در سال جاری میزان حوادث جاده‌ای سیر صعودی داشته است.

زینالپورفتاحی به آثار ناگوار این حوادث اشاره کرد، گفت: تعداد مصدومان این حوادث در سه ماهه نخست سال گذشته 411 نفر بود که با افزایش 19 نفری در سال جاری، به 430 مصدوم رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان، ناشی از حوادث جاده‌ای از 152 نفر در سال گذشته به 161 نفر در سال جاری افزایش یافته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آمادگی روزافزون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در امدادرسانی به سانحه‌دیدگان اشاره کرد، گفت: تعداد افراد فوت‌شده در این حوادث از 25 نفر در سه ماهه نخست سال گذشته به 19 نفر در سال جاری کاهش یافته است.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول