اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کشته و 3 مجروح در تصادف خونین جاده مهربان ـ دوزدوزان

تصادف خونین رانندگی در جاده مهربان - دوزدوزان در نزدیکی پل آجی‌چای یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

یک کشته و 3 مجروح در تصادف خونین جاده مهربان ـ دوزدوزان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، تصادف خونین رانندگی در جاده مهربان ـ دوزدوزان در نزدیکی پل آجی‌چای یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

در این تصادف خونین یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه پیکان وانت به شدت برخورد کرد و یک سرنشین پراید در دم جان باخت و سه مصدوم دیگر حادثه نیز توسط فوریت‌های پزشکی 115 مهربان به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

پل آجی‌چای و پیچ خطرناک آن از جمله نقاط حادثه خیز رانندگی در سطح استان آذربایجان‌شرقی است که متاسفانه مورد بی‌مهری مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفته است. 

با وجود تصادفات متعدد خونین منجر به فوت در این مسیر متاسفانه اقدامات موثری در خصوص تعریض پل آجی چای و اصلاح پیچ خطرناک پل آجی چای صورت نگرفته است و گویا مسئولان وزارت راه وشهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی و  نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی بهمنی، هنوز در خصوص اهمیت و حیاتی بودن تعریض این پل هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند و اولویت‌های دیگری همچون پل ارتباطی فرعی در روستای آلان با 10 میلیارد ریال اعتبار مقدم بر پل آجی‌چای در جاده اصلی مهربان - دوزدوزان است.

نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی خانم بهمنی روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 92 در بازدید علیزاده مدیرکل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌شرقی از روستای آلان در بخش مهربان با تشریح نتایج دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی گفته بود: از جمله دستورات راهگشای اخیر وزیر مسکن و راه و شهرسازی اختصاص 10میلیارد ریال اعتبار برای احیای راه ارتباطی آلان بود.

نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی با رضایت بخش دانستن دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی و با اشاره به اینکه راه‌های مواصلاتی شهرستان سراب دیگر جوابگوی این همه ترافیک و تردد نیست و باید نسبت به تسریع احداث بزرگراه بستان اباد ــ سراب ‌ـ نیر اقدام شود، اظهار کرد: به همین منظور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، با وزیر مسکن و راه و شهرسازی دیدار کاری داشت.

نماینده سراب تصریح کرد: خروجی رایزنی و گفت‌وگو با نیکزاد مثبت بوده و او شخصا با پی نوشت نامه اینجانب دستور آغاز عملیات کلنگ زنی بزرگراه نیر‌ ـ سراب را صادر و وعده داده شخصا در این مراسم حاضر خواهد شد.

با توجه به این که این پل از جمله نقاط حادثه خیز رانندگی است هرگونه تاخیر در تعریض پل آجی چای و اصلاح پیچ خطرناک آن بازی با جان مسافران عبوری از آن می باشد و انشاء الله که وزیر راه و شهرسازی در صورت امکان همچون پل روستای آلان 10 میلیارد ریال اعتبار به این پل اختصاص دهد تا خانواده‌ها بیش از این در سوگ عزیزانشان داغدار نشوند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول