اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه نیک‌اندیش:

تمام هم و غم خود را بر روی خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتسال گذاشتیم

قائم مقام باشگاه نیک‌اندیش با بیان اینکه تمام هم و غم خود را بر روی خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتسال گذاشتیم گفت: هنوز هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای نداشته تا در مورد خرید امتیاز تیم فوتسال گیتی پسند نوین تصمیم‌گیری صورت گیرد.

تمام هم و غم خود را بر روی خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتسال گذاشتیم

حسین رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از اینکه تیم نیک‌اندیش نتوانست سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد، تمام هم و غم خود را بر روی خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتسال گذاشتیم.

وی به تصمیم باشگاه گیتی پسند برای فروش امتیاز گیتی پسند نوین اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون مذاکرات اولیه با باشگاه گیتی پسند برای خرید امتیاز نوین انجام شده است.

قائم مقام باشگاه نیک‌اندیش تصریح کرد: خرید امتیاز لیگ برتری گیتی ‌پسند نوین در گروی مصوبه هیئت مدیره است، اما هنوز هیئت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری نهایی را برای این موضوع انجام نداده است.

وی با ابراز بی‌اطلاعی نسبت به زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه تصریح کرد: فرصت چندانی برای آماده‌سازی تیم وجود ندارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر تکلیف تیم مشخص شود، چرا که در این وضعیت بستن تیم دسته یکی نیز مشکلاتی را به دنبال دارد.

به گزارش فارس، فصل گذشته دو تیم نیک‌اندیش و گیتی پسند نوین در مسابقات لیگ دسته یک حضور داشته و هر دو تیم به مرحله پلی‌آف رسیدند، اما تیم نیک‌اندیش با شکست در این مرحله از راه‌یابی به لیگ برتر بازماند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول