اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج:

خدمات عمرانی در مناطق محروم کرج افرایش می‌یابد

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با هدف محرمیت‌زدایی خدمات عمرانی در مناطق محروم کرج افزایش می‌یابد.

خدمات عمرانی در مناطق محروم کرج افرایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی‌اصغر کمالی‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت خدمات عمرانی در مناطق محروم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در بحث خدمات‌رسانی و توسعه امور عمرانی توجه به مناطق محروم و رسیدگی به این گونه مناطق است.

وی ادامه داد: متأسفانه طی دوره‌های گذشته این مناطق کمترین امکانات را داشته‌اند لذا با یک نگاه جدید و موشکافانه در نظر داریم نیازهای عمرانی و خدماتی در این گونه مناطق را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ها آن خدمات را در مناطق محروم ایجاد کنیم.

این مسئول با بیان اینکه توسعه خدمات عمرانی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که مناطق کم‌برخوردار نیز از خدمات مناسب عمرانی و خدماتی بهره‌مند شوند.

*ضرورت آبادانی و عمران مناطق محروم

کمالی‌زاده در ادامه سخنان خود مهمترین اولویت برنامه‌های معاونت عمرانی شهرداری کرج را آبادانی و عمران در مناطق محروم عنوان کرد و گفت: یکی از کلیدهای موفقیت در عرصه عمران و آبادانی شهر رسیدگی به مناطق محروم و رفع نیازهای آنان در این زمینه است.

وی ادامه داد: یکی از خروجی‌های مثبت این مهم رفع محرومیت‌ها و تغییر چهره شهر و همچنین تحولات اساسی در زمینه خدمات عمرانی به مناطق مختلف است.

کمالی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان شهری انتظار دارند تا با نگاه ویژه به مناطق در ارائه خدمات کوشا باشند و مناطق محروم را نیز از یاد نبرند.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول