اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقر اخوان‌المسلمین در زادگاه مرسی به آتش کشیده شد

معترضان مصری در ادامه اعتراضات ضد دولتی، مقر جماعت اخوان‌المسلمین در شهر بلبیس در استان الشرقیه زادگاه «محمد مرسی» را به آتش کشیدند.

مقر اخوان‌المسلمین در زادگاه مرسی به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس، «حسن جمعه» دبیر رسانه‌ای جماعت اخوان‌المسلمین در روستای بساتین الاسماعیلیه در مرکز بلبیس گفت که افراد ناشناس به مقر این جماعت یورش آورده و پس از سرقت محتویات آن، ساختمان را به آتش کشیدند.

در همین رابطه «احمد جوده» مسئول جماعت اخوان‌المسلمین در جنوب الشرقیه گفت که حملات سازماندهی شده از سوی بازماندگان رژیم سابق وجود دارد که تجاوزات سازماندهی شده‌ای را علیه مقرهای اخوان‌المسلمین و حزب آن انجام می‌دهند.

جوده، نیروهای پلیس را مسئول کامل این حوادث دانست و گفت که این نیروها از انجام وظایف خود در حمایت از مقرهای اصلی اخوان‌المسلمین شانه خالی می‌کنند.

در چند روز گذشته همزمان با تشدید درگیری‌ها در مصر، معترضان چندین مقر اخوان‌المسلمین از جمله دفتر ارشاد این جماعت در المقطم را به آتش کشیدند و این در حالی است که «محمد مرسی» رئیس جمهور مصر پیش از برگزاری تظاهرات 30 ژوئن در نشستی با سرلشگر «محمد ابراهیم» وزیر کشور بر تشدید تدابیر امنیتی به منظور حمایت از مقرهای اخوان‌المسلمین تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول