اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

ادارات گچساران اداراتی پیر هستند / جوانگرایی در اولویت باشد

فرماندار گچساران گفت: بررسی‌های به عمل آمده از ادارات گچساران نشان می‌دهد که ادارات این شهرستان اداراتی پیر هستند.

ادارات گچساران اداراتی پیر هستند / جوانگرایی در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از 70 جوان برتر ادارات این شهرستان اظهار داشت: با مشاهده لیست کم تعداد افراد جوان ادارات گچساران دچار تعجب شدم و با بررسی این امر به جواب این سئوال که چرا اقدام جامعی توسط ادارات این شهرستان در راستای معرفی افراد جوان به این مراسم صورت نگرفته؛ پی بردم.

وی افزود: با بررسی این موضوع طی تماس‌های تلفنی با ادارات گچساران به این نتیجه رسیدیم که تعداد زیادی از ادارات این شهرستان اداراتی پیر هستند.

شفیعی با بیان اینکه این موضوع دارای محاسن و معایب است، ابراز داشت: استفاده از تجربیات و همکاری نورچشمان پیشکسوت و در مقابل نبود روحیه جوانی در ادارات گچساران از محاسن و معایب میانگین سنی بالای کنونی ادارات گچساران به شمار می‌رود که این موضوع جای تأمل دارد.

فرماندار گچساران با اشاره به ارزش‌گذاری و اهمیت اسلام به روحیه و نقش جوان در جامعه گفت: دین مبین اسلام در مقاطع مختلف با استفاده از روحیه و نشاط جوانی به گسترش اهداف خود پرداخته است.

شفیعی یادآور شد: نقش و اهمیت جوانی در گسترش اهداف اسلام به گونه‌ای بود که پیامبر اکرم (ص) عثامه را به عنوان فرمانده جنگ خود انتخاب کرد و در حمایت از وی کسانی که قصد سرپیچی از فرمان داشتند را لعن و نفرین کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: جوانان انقلابی ایران اسلامی با حضور در خیابان‌ها و برپایی تظاهرات رژیم طاغوتی پهلوی را ساقط کرده و انقلاب اسلامی ایران را به جهان معرفی کردند.

این مسئول نقش جوانان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی را نقشی بزرگ و حیاتی دانست و تأکید کرد: جوانان و نوجوانان زیادی مانند حسین فهمیده در راه دفاع از مرز و عقاید ایران اسلامی نقش‌آفرین جبهه‌ها بودند که رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آنها از نگاه تاریخ دور مانده است.

فرماندار گچساران دوران پس از جنگ، سازندگی و رحلت امام خمینی (ره) را از دوران سخت انقلاب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان نظام اسلامی با رحلت امام خمینی (ره) دلخوش به نابودی انقلاب اسلامی بودند، مجلس خبرگان رهبری با انتخابی مهم مقام معظم رهبری را به عنوان جانشین به حق امام راحل انتخاب کردند.

شفیعی اذعان داشت: جوانان ایران اسلامی از سراسر کشور با نوشتن نامه حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند و بار دیگر نقش جوان در تحکیم انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

انتهای پیام/82014/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول