اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

اجرای 145 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در پارس جنوبی

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای 145 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 145 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمدرضا ولایتی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن اجتماعات پارس جنوبی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در پارس جنوبی اهمیت زیادی دارد و در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام گرفته از سال‌روز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) تا عید نیمه شعبان میلاد امام عصر (عج) افزود: به منظور ترویج فرهنگ دینی و بزرگداشت مناسبت‌های اسلامی ویژه‌برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره)، عید مبعث خاتم‌الانبیاء(ص)، اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود امام زمان (عج) به همت روابط عمومی مجتمع انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام دکتر برادران از اساتید حوزه و دانشگاه و با مداحی برادر ارجمند کربلایی بهبود حبیب‌زاده در نمازخانه مرکزی پالایشگاه اول و مسجدالنبی(ص) مجتمع مسکونی 2500 واحدی به مدت دو روز به همراه گرامی‌داشت سال‌روز قیام 15 خرداد 1342 برگزار شد.

ولایتی گفت: همچنین مسابقه فرهنگی صراط با خرید و اهداء 1200 جلد کتاب از وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) در سطح همکاران و خانواده‌های محترم کارکنان و اهداء هدیه به 20 نفر از برگزیدگان نیز در این ایام برگزار شد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: به مناسبت عید مبعث خاتم‌الانبیاء مراسمی با حضور حجت‌الاسلام دکتر احمدی از اساتید حوزه و دانشگاه و کنسرت موسیقی سنتی صبا برگزار شد.

وی ابراز داشت: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه میلاد مسعود سه مولود علوی و فاطمی امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام سجاد (ع)، ویژه برنامه‌ای با حضور سیدنورالدین عافی جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس و صاحب کتاب ارزشمند نورالدین پسر ایران همراه با اجرای تواشیح گروه بین‌المللی صبا به همراه مولودی‌خوانی و توزیع شیرینی و شکلات در سطح مجتمع به انجام رسید.

ولایتی با اشاره به تبلیغات محیطی انجام گرفته در این ایام خاطر نشان ساخت: به مناسبت این ایام مبارک، عملیات نصب پرچم‌های مزین به نام نامی امام مهدی (عج)از پالایشگاه اول تا پالایشگاه پنجم به طول 6 کیلومتر با نصب 400 پایه پرچم توسط نیروهای روابط عمومی، انجام و نصب 500 متر چراغانی شهرک‌های مسکونی و پالایشگاه‌ها با همکاری اداره مستغلات و نصب پلاکاردهای چاپ سیلک و تبلیغات محیطی در اماکن عمومی پالایشگاه‌ها، کمپ‌ها و نمازخانه‌های مجتمع با موضوع گرامی‌داشت عید نیمه شعبان به انجام رسید.

وی در تشریح برگزاری جشن میلاد حجت‌بن‌الحسن(عج) در دو ویژه برنامه عنوان کرد: نخستین برنامه با سخنرانی آیت‌الله سید طه موسوی هشترودی از اساتید حوزه و دانشگاه به همراهی مداحی مداح ارجمند جناب کربلایی بهبود حبیب‌زاده در روز یکشنبه دوم تیرماه در نمازخانه پالایشگاه اول و مسجدالنبی(ص) شهرک جم برگزار شد.

ولایتی اضافه کرد: روز سه‌شنبه نیز مراسم جشن جنگ و شادمانی با حضور گروه موسیقی رستاک و اجرای مداحی و برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد، ضمن اینکه مسابقه فرهنگی حجت‌بن‌الحسن امام مهدی(عج) با خرید، اهداء و توزیع 1000 جلد با عنوان یاد شده در سطح همکاران و خانواده‌های کارکنان به همراه تقدیر از 50 نفر از برگزیدگان مسابقه نیز از جمله دیگر برنامه‌های انجام گرفته در این مدت بوده است.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به در پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان یادآور شد: با توجه به تغییر دوره‌های کاری کارکنان در سطح مجتمع و تردد نفرات و با توجه با نیازسنجی و احساس ضرورت تبیین مسائل شرعی و مشورت‌های لازم با ائمه جماعت مجتمع، روابط عمومی اقدام به تهیه و توزیع 1000 جلد کتاب احکام مسافر در سطح همکاران محترم در مجتمع کرده و مقرر است در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آزمون مسابقه به صورت کتبی برگزار شود.

ولایتی از اجرای 145 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در پارس جنوبی خبر داد و گفت: در تیرماه امسال و به ویژه در ماه رمضان این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول