اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع انبوه سازان عنوان کرد

لزوم افزایش تسهیلات ساخت مسکن/دولت توجه ویژه‌ای به قم داشت

رئیس مجمع انبوه سازان با تاکید بر اینکه حداقل تسهیلات بانکی برای احداث مسکن باید به 45 میلیون تومان افزایش پیدا کند، گفت: امیدواریم در دولت جدید به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

لزوم افزایش تسهیلات ساخت مسکن/دولت توجه ویژه‌ای به قم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی بیگدلی عصر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های صنعت ساختمان که در تالار اجتماعات سینما وتوس برگزار شد، با اشاره به اینکه زمان حکومت کارمند سالاری در نظام به پایان رسیده است اظهار کرد: امروز دوران کارآفرین سالاری است و مدیران و کارمندانی که حکومت می‌کردند باید خداحافظی کنند.

وی بوسیدن دست کارگر توسط نبی مکرم اسلام را نماد کارآفرین سالاری دانست و اضافه کرد: امروز کارآفرین سالاری در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارد.

رئیس مجمع انبوه سازان با تاکید بر اینکه بی‌انصافی است بگوییم در دولت فعلی هیچ کاری صورت نگرفت، تصریح کرد: بی‌شک هیچ مجموعه‌ای از نقص و عیب در امان نیست.

بیگدلی با اشاره به اینکه در دوران گذشته سالی 300 مسکن در هر استان ساخته می‌شد خاطرنشان کرد: در دوران دولت احمدی‌نژاد این میزان به شش میلیون در سال با سود تک رقمی رسید.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته با حضور رئیس جمهوری 20 میلیارد تومان نصیب بودجه قم می‌شد، اضافه کرد: ما در خواب هم مونوریل و سه راهی خرمشهر و این پروژه‌ها را نمی‌دیدیم که در دولت فعلی محقق شد.

رئیس مجمع انبوه سازان با تاکید بر اینکه سالانه یک میلیون واحد مسکن باید در کشور تولید شود اضافه کرد: 1200 گروه شغلی از ساختمان سازی ارتزاق می‌کنند که این لزوم توجه ویژه مسئولان را طلب می‌کند.

بیگدلی با اشاره به اینکه 70 درصد اشتغال کشور زیر مجموعه ساختمان سازی است تصریح کرد: حمایت از این صنعت موجب افزایش سرمایه‌گذاری و احساس امنیت سرمایه می‌شود.

رئیس مجمع انبوه سازان با تاکید بر اینکه حداقل تسهیلات بانکی برای احداث مسکن باید به 45 میلیون تومان افزایش پیدا کند اضافه کرد: امیدواریم در دولت جدید به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/78008/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول