اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان خبر داد

شهر رویا‌های اصفهان در مرحله نهایی

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان گفت: اقدامات و مراحل نهایی پروژه شهر رویا‌های اصفهان در حال انجام بوده و این پروژه براساس استاندارد‌های روز دنیا به بهره‌برداری می‌رسد.

شهر رویا‌های اصفهان در مرحله نهایی

سید مرتضی حسام‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه شهر رویا‌ها در فضایی به مساحت 170 هزار متر مربع به عنوان بزرگترین مرکز تفریحی و اقامتی کشور در شرق اصفهان در حال اجرا است.

وی به وضعیت فعلی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات و مراحل نهایی پروژه شهر رویا‌های اصفهان در حال انجام بوده و این پروژه براساس استاندارد‌های روز دنیا به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام دستگاه‌های بازی این پروژه به غیر از یک دستگاه نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: عملیات نصب این دستگاه نیز در آینده‌ای نزدیک در محل پروژه شهر رویا‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات انجام فضای سبز، روشنایی و اقدامات زیر‌بنایی پروژه شهر رویا‌ها نیز به مرحله نهایی رسیده است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه پروژه شهر رویا‌ها نیز به صورت رسمی اعلام می‌شود و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، شهر رویا‌ها یک ماه به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حسام‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای آزمایشی شهر رویا‌ها به دلیل شناخت مشکلات موجود در این پروژه است، تاکید کرد: تمام شهربازی‌های جدید‌الاحداث باید از تأییدیه استاندارد برخوردار باشند و شهر رویا‌های اصفهان نیز تأییدیه استاندارد را کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه البته این پروژه دارای دو تأییدیه استاندارد بین‌المللی و داخلی است، افزود: این مجموعه با بیش از 70 جاذبه متنوع در فضا‌های باز و بسته از ظرفیت خدمت‌رسانی به 600 بازدید‌کننده به صورت هم‌زمان برخوردار است.

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخشی از دستگاه‌های نصب شده در شهر رویا‌های اصفهان خارجی و بخشی نیز تولید داخل است، گفت: البته دستگاه‌های تولید داخل در راستای آموزش حین بازی در این شهربازی نصب شده‌اند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول