اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان:

درخشش تیم ملی والیبال، محبوبیت این رشته ورزشی را به دنبال داشته است

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان گفت: نتایج خوبی که تیم ملی والیبال به دست آورده، موجب شده تا این رشته محبوبیت زیادی در بین خانواده‌ها پیدا کند و اقبال عمومی نسبت به این رشته افزایش پیدا کند.

درخشش تیم ملی والیبال، محبوبیت این رشته ورزشی را به دنبال داشته است

محمد رجالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و راه یابی به لیگ جهانی، رشته والیبال از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است.

وی با اشاره به نتایج خوبی که تیم ملی با ولاسکو گرفته، تصریح کرد: در تابستان امسال شاهد استقبال ویژه نونهالان و نوجوانان در کلاس‌های آموزشی و کانون‌های والیبال بودیم.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان به برد تیم ملی برابر ایتالیا اشاره کرد و گفت: از زمانی که ولاسکو هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته، تفکر حرفه‌ای‌گری در بین بازیکنان تیم ملی ایجاد شده و همین تفکر دلیل اصلی نمایش خیره کننده تیم ملی برابر ایتالیا بود.

وی ادامه داد: با نتایج خوبی که تیم ملی کسب کرد، مشخص شد والیبال ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است و می‌طلبد حمایت بیشتری از این رشته صورت بگیرد.

رجالی افزود: امیدواریم با درخشش فعلی والیبال اسپانسرهای بیشتری جذب این رشته ورزشی شوند زیرا ترویج ورزش یکی از اولویت‌های مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول