اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری ایلام خبر داد

کاهش 38 درصدی جرایم در ایلام

رئیس کل دادگستری استان ایلام از کاهش 38 درصدی جرایم در استان ایلام خبر داد.

کاهش 38 درصدی جرایم در ایلام

فارس نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به کاهش 38 درصدی جرایم 20گانه در این استان اظهار داشت: اجرای عدالت تنها در سایه امنیت محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: 20 جرم اولویت‌دار استان که از نظر فراوانی در سیستم دستگاه قضایی ثبت و به تشکیل پرونده و رأی قاضی منتهی شده است به طور میانگین 38 درصد کاهش داشته اشت.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه جرایم اولویت‌دار در استان بر اساس پرونده‌های تشکیل شده در دستگاه قضایی 20 مورد است، تصریح کرد: ایراد ضرب و جرح در رتبه اول این جرایم و ایراد خسارت نیز از کمترین تعداد برخوردار بوده است.

وی در ادامه به کاهش 11 درصدی سرقت تعزیری در استان اشاره کرد و گفت: جرایم تهدید، کلاهبرداری، حمل و خرید و فروش مواد مخدر به ترتیب 40، هفت و 62 درصد کاهش داشته است.

این مقام قضایی کاهش جرایم و حفظ امنیت موجود استان را مرهون همراهی، هماهنگی و دلسوزی دستگاه قضایی و انتظامی در استان برشمرد،‌ گفت: چشم امید مردم برای احقاق حق خود به این دو سازمان است.

وی در ادامه با تأکید بر وضعیت مطلوب امنیت در استان ایلام گفت: این امنیت محصول عملکرد تمام کسانی است که در جهت حفظ امنیت چه در بخش قضایی و چه در بخش انتظامی تلاش می‌کنند.

نوری خاطرنشان کرد: بستر اجرای عدالت در جامعه امنیت است و دستگاه قضایی در یک محیط امن می‌تواند عدالت را اجرا کند.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول