اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

اطعام 14 هزار مددجوی کمیته امداد تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از اطعام 14 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد با همت و هم‌یاری خیران این شهرستان خبر داد.

اطعام 14 هزار مددجوی کمیته امداد تویسرکان

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه کار خیر و ترویج نیکی نقش بسیار با اهمیتی در سوق جامعه به سوی سلامت و توسعه دارد، اظهار داشت: هم‌یاری و نیکی کردن به هم‌نوع در هر زمان خیری کثیر و رحمتی ارزشمند برای به آرامش رسیدن انسان به همراه دارد.

وی ماه رمضان را بهترین زمان برای تمرین انفاق و بخشش خواند و تصریح کرد: انسان در این ماه با تزکیه و تهذیب نفس، روح و قلب خود را جلا می‌بخشد و خصایل نیک را در درون وجودیش احیا می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان ادامه داد: این رورهای متعالی که  خداوند درهای خیر و برکت را به روی بندگانش گشوده است بر ماست که از این فرصت بهره ببریم و دست مستمندان را بگیریم و عملی خیر را در پرونده اعمال ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به افراد مستمند بستر را برای خودکفاسازی این قشر فراهم ‌می‌کند، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در یک برنامه منسجم و ارزشی هر سال در قالب طرح‌های مختلف نیازمندان زیر پوشش و موردی را با مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی زیر چتر حمایتی خود دارد.

کرمی‌مقدم با تأکید بر اینکه یاری‌رساندن به مستضعفان باعث کاهش فاصله طبقاتی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد به کمک خیران نیک‌اندیش نیاز دارد تا بتواند مایحتاج جامعه زیر پوشش خود را تأمین کند.

وی بیان داشت: این نهاد در ایام مبارک ماه رمضان هر سال برنامه‌های خود را در قالب طرح‌های متنوع به منظور حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با بیان اینکه کمیته امداد در ماه ضیافت خدا همانند سال‌های گذشته علاوه بر اکرام ایتام، نیازمندان را اطعام می‌دهد، گفت: 8 هزار نفر از افراد مستضعف به شکل‌های مستمری‌بگیر و موردی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌ می‌برند.

وی اذعان داشت: امسال در ماه رمضان به 500 خانواده زیر چتر حمایتی امداد ضمن دیدار چهره ‌به چهره، اقلامی چون برنج، روغن، گوشت داده می‌شود.

کرمی‌مقدم به اجرای طرح‌های اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، همیاران مولا، مفتاح‌الجنه، جمع‌آوری کفاره و فطریه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و  تصریح کرد: کمک‌های مردمی در قالب این برنامه‌ها نقشی بنیادینی در رفع نیازها و مشکلات مددجویان دارد.

وی در پایان از اطعام 14 هزار نفر از مستضعف مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در تویسرکان با همت و هم‌یاری خیران شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول