اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هیئت کونگ‌فو قزوین شاید روزی دیگر

اگر تا دیروز می‌توانستیم هیئت کونگ‌فو استان قزوین را در زمره هیئت‌های نیمه‌ فعال استان قرار دهیم، ولی امروز این هیئت ورزشی نه تنها غیرفعال شده بلکه عملا تعطیل شده است.

هیئت کونگ‌فو قزوین شاید روزی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کونگ‌فو در استان قزوین سابقه‌ای دیرینه دارد و طبق آمارها با هفت هزار نفر جمعیت، جامعه گسترده‌ای از ورزشکاران این استان را تشکیل می‌دهد.

اگر تا دیروز دلمان به این خوش بود که درب هیئت کونگ‌فو استان قزوین حداقل هفته‌ای یک‌بار به روی کونگ‌فو‌کاران استان باز می‌شد دیگر امروز همین دلخوشی هم برای کونگ‌فوکاران استان قزوین باقی نمانده و این هیئت ورزشی عملا تعطیل شده است.

این موضوع غیرقابل کتمان است که رشته ورزشی کونگ‌فو در کشور به نسبت سایر رشته‌های ورزشی در انزوا به سر می‌برد و به نوعی از وزارت ورزش و جوانان ترد شده ولی دنبال کردن این حرکت که ورزشکاران این رشته ورزشی را در استان‌های کشور به حال خود واگذاریم و به آن‌ها بی‌اعتنایی کنیم اوج بی‌تدبیری و ارزش قائل نشدن به آن‌ها است.

می‌بینیم که چند ماه است درب هیئت کونگ‌فو استان قزوین بسته شده و کسی پاسخگو ورزشکاران این رشته ورزشی نیست که این خیانتی نه تنها به کونگ‌فوکاران استان بلکه خیانتی به ورزش استان قزوین است.

با وجود اینکه هیئت کونگ‌فو استان قزوین تمایل زیادی برای ارتباط با رسانه‌ها ندارد و این موضوع را می‌توان با نگاهی گذرا به آرشیو اخبار رسانه‌های استانی متوجه شد، اما خبرگزاری فارس استان قزوین بارها در دو سال اخیر برای حمایت از جامعه کونگ‌فو استان قزوین در صدد ارتباط با این هیئت ورزشی برآمده که تا حدودی نیز در این زمینه موفق بوده و به اذعان پیشکسوتان کونگ‌فو موج‌های خبری خوبی در راستای پیشرفت کونگ‌فو استان برداشته که این جای بسی خرسندی برای این خبرگزاری به عنوان صدای ورزش استان قزوین دارد.

با استعفای عباس کاظمی رئیس سابق هیئت کونگ‌فو استان قزوین و روی کار آمدن حسن باغبان‌باشی به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی پایه‌های هیئت کونگ‌فو قزوین روز به روز سست‌تر شد تا جایی که امروز شاهد تعطیلی این هیئت ورزشی هستیم.

عباس کاظمی رئیس سابق هیئت کونگ‌فو استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون وضعیت این هیئت ورزشی گفت: من مدت طولانی است استعفا داده‌ام و حسن باغبان‌باشی را به اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به عنوان سرپرست هیئت کونگ‌فو این استان معرفی کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا سرپرست این هیئت ورزشی پاسخگو تماس‌ها نیست، افزود: من نیز با ایشان تماس گرفتم که متأسفانه پاسخگو نبودند.

خبرنگار خبرگزاری فارس قزوین نیز در این چند ماه اخیر چندبار حضوری به دفتر هیئت کونگ‌فو استان قزوین مراجعه کرده که درب آن بسته بوده و این خبرگزاری بارها با تلفن همراه سرپرست این هیئت ورزشی و تلفن ثابت دفتر تماس گرفته که کسی پاسخگو نبوده که این جای بسی تأسف دارد.

* بلاتکلیفی 7 هزار کونگ‌فوکار قزوینی

حال اینکه با این اوضاع بی‌سر و سامان چرا کسی پیگیر حقوق 7 هزار کونگ‌فوکاران استان قزوین نیست تأمل برانگیز است.

برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کونگ‌فو استان قزوین نیز چند ماهی می‌شود که از امروز به فردا موکول می‌شود و معلوم نیست این هیئت ورزشی چه مسیری را در پیش گرفته است.

امروز می‌بینیم هیئتی که باید پایگاهی برای ورزشکاران خود باشد به محلی برای انبار کاغذها و نامه‌های آرشیوی تبدیل شده و هیچ کسی هم نیست حال کونگ‌فوکاران استان قزوین را بپرسد.

خبرگزاری فارس استان قزوین علاوه بر اینکه آماده دریافت نقطه نظرات پیشکسوتان و ورزشکاران کونگ‌فو و همچنین مسئولان مربوط است این موضوع را تا به نتیجه رسیدن پیگیری می‌کند و کماکان همچون گذشته تریبون دلسوزان ورزش استان قزوین است.

===============

گزارش از مسعود میرزایی

===============

انتهای پیام/77003/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول