اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله خراسان شمالی خبر داد

پرداخت 48 ساعته وجه گندم تحویلی به کشاورزان خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به تمهیدات این شرکت برای خرید و پرداخت وجه گندم تحویلی کشاورزان این استان گفت: اکنون وجه گندم تحویلی کشاورزان حداکثر ظرف 48 ساعت پرداخت می‌شود.

پرداخت 48 ساعته وجه گندم تحویلی به کشاورزان خراسان شمالی

ابراهیم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به ساماندهی 15 مرکز خرید در استان خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید گندم که از 20 خرداد آغاز شده تاکنون افزون بر 20 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اشاره به نرخ تعیین شده هفت هزار و 200 ریالی هر کیلو گندم بر اساس مصوبه شورای اقتصاد گفت: البته ما در جهت حمایت از کشاورزان استان سعی کرده تا 10 تا 30 تومان قیمت‌ها را نسبت به نرخ تضمینی با رعایت مرغوبیت محصول در خریدها اعمال کنیم.

سهرابی همچنین به سیاست تثبیت نرخ نان به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون هر کیلو گندم به قیمت چهار هزار و 650 ریال به کارخانجات آرد تحویل می‌شود که حدود 260 تا 270 تومان پایین‌تر از نرخ تضمینی بوده که این در جهت حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی همچنین یکی از مأموریت های این دستگاه را ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبارها برای تنظیم بازار عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در همین راستا دو هزار تن انواع برنج اعم از برنج خارجی در انبارها ذخیره شده که در آینده نزدیک به قیمت مصوب از طریق فروشگاه‌های معتبر بین شهروندان توزیع می‌شود.

سهرابی همچنین از ورود 65 هزار تن شکر خام به خراسان شمالی خبر داد و گفت: این میزان شکر برای تصفیه به کارخانه قند شیروان انتقال یافته که علاوه بر تأمین نیاز شکر استان، نیازهای استان‌های هم‌جوار را به شکر تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی برنامه‌هایی را با مشارکت معاونت بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان برای تأمین کالاهای اساسی مردم داشته که به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول