اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان خبر داد

جشنواره تئاتر کمدی در یک قدمی ثبت ملی

دبیر چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان گفت: جشنواره تئاتر کمدی اصفهان از سطح بالایی برخوردار است و برای تثبیت جایگاه خود به ثبت ملی می‌رسد.

جشنواره تئاتر کمدی در یک قدمی ثبت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سه دوره از برگزاری جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان می‌گذرد و شمارش معکوس برگزاری چهارمین دوره جشنواره تئاتر کمدی نیز آغاز شده است، چهارمین جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان از تاریخ 11 تا 16 تیرماه به شکل فشرده برگزار می‌شود.

بازبینان جشنواره تئاتر کمدی در آخرین بازبینی خود 16 تئاتر را در قالب صحنه‌ای، نمایش نامه خوانی و خیابانی انتخاب کردند که به صورت فشرده در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

دبیر چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان از ثبت ملی این جشنواره و اعلام توافقات اولیه مسئولان کشور با ثبت ملی جشنواره کمدی در اصفهان خبر داد و گفت: مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد برای ثبت ملی این جشنواره موافق کرده است و مقدمات این کار انجام شده است.

وی افزود: چهارمین جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان از سطح بالایی برخوردار است به طوری که بسیاری از هنرمندان کشور برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند اما به علت استانی بودن این جشنواره از شرکت دادن آنها معذور بودیم.

میثم بکتاشیان در پایان گفت: جشنواره تئاتر کمدی با شرکت هنرمندان قابل اصفهانی و آثار خوب آنها که طی چند بار بازبینی شده است از 11 تا 16 تیر در تالار هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63019/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول