اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

امام خامنه‌ای آبروی نظام را در دنیا حفظ کرده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری آبروی نظام را در سطح بین الملل حفظ و نام جمهوری اسلامی را در دنیا سربلند کرده است.

امام خامنه‌ای آبروی نظام را در دنیا حفظ کرده است

علی‌اکبر قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام و سربلندی مسلمانان اظهار داشت: رهبران عالم دو دسته‌اند، دسته‌ای رحمانی و دسته‌ای شیطانی، رهبران الهی مایه برکت و رشد و تعالی اسلام و مسلمین و موحدین هستند ولی رهبرانی که شیطانی هستند مایه شکست و ذلت و عقت افتادگی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... جامعه خود می‌شوند.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان بیدادگر قرن پس از ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره)، با افشاگری و استقامت منطقی و شجاعانه در مقابل ابرقدرت‌ها مایه سربلندی و عزت مسلمین شده و قلوب انسان‌های پاک را به سوی خود جلب کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: ایشان با رهنمودهای داهیانه خویش مایه سربلندی مسلمین و تاکنون که سکان کشتی انقلاب را به یاری خداوند که در دست داشته باعث رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز شده و آبروی نظام را در سطح بین الملل حفظ و نام جمهوری اسلامی را در دنیا سربلند کرده است.

قربانی در پاسخ به این سوال که چرا مخالفان و منافقین تحمل شخصیت‌های بزرگ انقلاب را نداشته و ندارند؟، تصریح کرد: جهل و نادانی و غرض و تنگ نظری علت مخالفت با راه حق و رهبران الهی است و اگر در تاریخ بشر نیک بنگریم این دو عامل همیشه وجود داشته و باعث بدبختی و شکست و خواری دشمنان شده است.

وی بیان کرد: خفاش صفتان توان دیدن نور خورشید را ندارند، ناپاکان، مخالفان و منافقان راه حق و حقیقت چگونه می‌توانند اندیشه‌های نورانی و پاک را ببینند و تحمل کنند، در واقع این توقع و انتظار یک توقع بی جاست، همانگونه که در عهد انبیا گذشته تا کنون این امر کاملا مشهود است.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: عبدالله بن ابی‌ها، اشعث بن قیس‌ها،عمروعاص‌ها تا عهد امویان و عباسیان مخالفان و منافقانی که وجود نورانی اولیا الهی را نتوانستند درک کنند و با ترفندهایی تا حد شهادت مانع رشد دین الهی شده‌اند امروز هم در جوامع بشری چنین است.

قربانی ادامه داد: جریان غمبار هفتم تیر ماه سال شصت، هشتم شهریور همان سال، دوازدهم اردیبهشت سال 58 و شهادت فیلسوف عارف و فرزانه علامه مطهری و به شهادت رساندن ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی شاهد این مدعاست.

قربانی به دلایل ترور امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: چهره کریه و زشت نفاق و مخالفان نظام نو پای جمهوری اسلامی خوب درک کرده بودند که برای حفظ و تداوم انقلاب کدام یک از چهره‌هایی را ترور کنند تا باز مملکت را به دامان دشمنان دین و اسلام سوق دهند.

وی ادامه داد: بنابراین همانگونه که بیان شد در سال‌های اول پیروزی انقلاب گروهک منحوس منافقین با حمایت دشمنان صدمات جبران ناپذیری را به شخصیت‌های ارزشمند نظام وارد کردند تا جایی که با تدارک کودتای نوژه قصد بمباران محل سکونت حضرت امام (ره) را داشتند.

قربانی افزود: از جمله ترورهای شخصیت‌های بزرگ انقلاب می‌توان به ترور کور و نافرجام مقام معظم رهبری اشاره کرد، ولی چون اراده الهی غیر از این بود این نیت سوء به ثمر ننشست این موضوع را می‌توان از امدادهای غیبی الهی برای حفظ انقلاب دانست و از طرفی هم ناشی از جهل و کوردلی دشمنان قسم خورده انقلاب دانست.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط باهدف منافقین از طرح ترور شهید بهشتی و یارانش گفت: در جریان قتل عام مسئولان حکومتی در شامگاه هفتم تیرماه سال 1360 نیت دشمنان داخلی یعنی منافقین سلطنت طلب‌ها و همه گروه‌های مخالف و دشمنان قسم خورده و زخمی داخل و خارج از کشور که در رأس آن‌ها آمریکا و هم پالگی‌هایش و یاران او در منطقه به‌دنبال به شکست کشیدن انقلاب اسلامی بود و چنان مهره چینی کرده بودند و نیروهای خود را  در دستگاه حکومتی نفوذ منافقانه داده بودند که در فرصت مناسب نیش زهرآلود خود را در پیکره انقلاب فرو برند، در همین ارتباط در جلسه دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی،  چون شخصیت‌های مؤثر و مؤمن از هر سه قوای اساسی کشور حضور داشتند فکر می‌کردند که با کشتن آنان نظام اسلامی متلاشی می‌شود اما غافل از اراده الهی بودند.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول