اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حامیان تروریست‌ها از خطر آنان در امان نخواهند ماند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای غربی به‌ ویژه آمریکا که هم‌اکنون از تروریست‌ها به عنوان مزدور خود استفاده می‌کنند مطمئن باشند که از خطر آنها در امان نخواهند ماند.

حامیان تروریست‌ها از خطر آنان در امان نخواهند ماند

سید باقر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نخبگان اهل‌سنت همان‌طور که انتظار می‌رفت با مواضع خود نشان دادند که نظام اسلامی ایران نماد وحدت در جهان اسلام است.

وی افزود: این فاجعه به قدری غیرانسانی بود که اگر فردی آن را محکوم نکند خودش محکوم است و ما از تمامی برادران اهل‌سنت برای محکومیت‌ها و روشنگری‌هایشان تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به خطر تروریست‌ها در جهان اسلام تصریح کرد: افراطیون تروریست در هر کجا که باشند نه تنها برای مسلمانان بلکه تهدیدی برای بشریت به شمار می‌آیند.

حسینی ادامه داد: هر کشوری که به این افراد بها دهد و از آنها استفاده کند قطعا روزی اسیر شرارت این گروه‌های تندرو خواهد شد.

وی اذعان داشت: کشورهای غربی به‌ ویژه آمریکا که هم‌اکنون از تروریست‌ها به عنوان مزدور خود استفاده می‌کنند مطمئن باشند که از خطر آنها در امان نخواهند ماند همان‌طور که فاجعه دوی ماراتن آمریکا در همین راستا رخ داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس متذکر شد: سران کشورهای مسلمان باید برخورد با تروریست‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا بساط آنها از روی زمین برچیده شود و این جنایات غیرانسانی پایان یابد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول