اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

80 پروژه در منطقه 10 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه 10 اصفهان گفت: تا پایان امسال 80 پروژه مختلف فرهنگی، عمرانی، فضای سبز و ترافیکی در منطقه 10 اصفهان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

80 پروژه در منطقه 10 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

بهمن احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه منطقه 10 اصفهان در گذشته یکی از منطقه محروم شهر بوده است، اظهار کرد: اما شهرداری با اجرای پروژه‌های مختلف در محله‌های محروم این منطقه درصدد برطرف شدن محرومیت‌ها از این منطقه است.

وی توسعه محله‌های شهر را در بخش‌های مختلف امری مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح محله‌ها سبب بهبود وضعیت حاکم بر این منطقه می‌شود و در حال حاضر وضعیت منطقه 10 اصفهان به میزان بسیاری ارتقا یافته است.

شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های اجرایی در این منطقه تصریح کرد: تا پایان امسال 80 پروژه مختلف فرهنگی، عمرانی، فضای سبز و ترافیکی در منطقه 10 اصفهان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بخشی از این پروژه‌ها به میزان 100 درصد اجرا و تکمیل شده و بخش دیگری از پروژه‌های اجرایی در این منطقه نیز پیشرفت و رشد 70 درصدی دارد.

احمدی با اشاره به اینکه ورزشگاه سرپوشیده میثم واقع در محله گرکان از جمله شاخص‌ترین این پروژه‌ها است، تاکید کرد: اکثر پروژه‌های اجرایی در این منطقه در محله‌ها و بافت‌های محروم منطقه 10 اجرا شده است که 80 درصد از این پروژه‌ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 10 با رویکرد محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم به اجرای پروژه‌های خود می‌پردازد، افزود: در حال حاضر جمعیت این منطقه 210 هزار نفر است و امیدواریم که این پروژه‌ها سبب برطرف شدن محرومیت‌ها از محله‌های محروم این منطقه شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول