اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پیروزی دیگر برای گسترش فولاد تبریز

رسول خطیبی: نیازی به ستاره ندارم/ تمام بازیکنانم ستاره‌اند

تیم گسترش فولاد تبریز در چهارمین بازی تدارکاتی خود به پیروزی دست یافت.

رسول خطیبی: نیازی به ستاره ندارم/ تمام بازیکنانم ستاره‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نماینده جدید فوتبال تبریز در لیگ برتر در یک بازی دوستانه مقابل تیم  راه آهن شهر ری به برتری دو بر یک دست یافت. هر دو گل  تیم گسترش فولاد در این بازی را مهرداد بایرامی به ثمر رساند. مهدی اسلامی، امیر تیزرو، خالد شفیعی، مهدی قریشی، رسول پیرزاده، میثم نقی زاده، سعید آقایی، سامان نریمان جهان، امید نظامی‌پور، مهرداد بایرامی و ایمان موسوی ترکیب ثابت آبی پوشان تبریز در این دیدار را تشکیل می‌دادند. رسول خطیبی نیز نیمه دوم به خط حمله این تیم اضافه شده و روند بازی  آبی پوشان را تهاجمی‌تر کرد.

این چهارمین برد متوالی تیم گسترش فولاد تبریز در بازی‌های دوستانه می‌باشد. شاگردان رسول خطیبی پیش از این تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سامسونگ کرمان و سایپای کرج را نیز شکست داده بودند.

تیم گسترش فولاد تبریز  با پایان اردوی 8 روزه‌اش در تهران، امروز به تبریز بازگشت.

 

رسول خطیبی:  بازیکنان گسترش فولاد همه ستاره هستند

مربی موفق تیم گسترش فولاد تبریز گفت:نیازی به ستاره نداشته و تمام بازیکنان تیم گسترش فولاد ستاره‌اند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هدف ما از دو بازی مقابل تیم های لیگ برتری سایپا و راه آهن به محک کشیدن جدی آمادگی بازیکنان پس از تمرینات فشرده در اردوهای سرعین و تهران بود.

وی تصریح کرد: بازی های تدارکاتی پیش از فصل همواره برای سنجش آمادگی بازیکنان و کشف نقاط ضعف و پوشش آنان قبل از وارد شدن به بازی های لیگ صورت می پذیرد و ما به اهداف و برنامه های مدنظرمان دست یافتیم.

وی با ابراز رضایت از شرایط تمرینات و آمادگی بازیکنان گسترش فولاد تبریز، گفت: شالوده اصلی تیم ما را جوانان تشکیل می‌دهند و من به عملکرد و نتیجه‌گیری آنان در آینده اطمینان دارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درخصوص نقل و انتقالات بازیکنان در این فصل و بحث عدم جذب ستاره از سوی این باشگاه، اظهار کرد: تمام بازیکنان گسترش فولاد در فصل آتی از دید من ستاره هستند و من نیازی به ستاره ندارم.

خطیبی ادامه داد: هدف ما در فصل نقل و انتقالات زمینه‌سازی برای ایجاد پشتوانه برای آینده فوتبال تبریز و ایران است و از همین رو، به خدمت گرفتن بازیکنان نامی، در دستور کار ما قرار نداشته و نخواهد داشت و انشاالله همگان در آخر فصل ستاره‌های گسترش فولاد را مشاهده خواهند کرد.

عملکرد تیم گسترش فولاد تبریز در فصل نقل و انتقالات

رسول پیرزاده از تیم آلومینیوم هرمزگان، حمید رضا سلیمانی از شاهین بوشهر، میلاد زنیدپور از پیکان قزوین، خالد شفیعی از فجر سپاسی شیراز، محسن فروزان از تراکتورسازی تبریز، میثم نقی زاده از پرسپولیس تهران، ایمان موسوی از استقلال تهران و محمود خمسه از شیرین فراز کرمانشاه بازیکنان جدید تیم گسترش فولاد می‌باشند.

گسترش فولادی‌ها تنها دو بازیکن به نام‌های محسن دلیر و داود نوشی صوفیانی را به تیم تراکتورسازی داده و سایر نفرات خود را حفظ کرده‌اند.

گسترش فولاد تبریز در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته یک ایران با 50 امتیاز صدرنشین گروه خود شده و به لیگ برتر فوتبال صعود کردند.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول