اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

70 طراح ایده‎های خود را به نمایش گذاشتند

نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی لباس در اصفهان کلید خورد

مدیر مرکز آموزش خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: نمایشگاه تخصصی طراحی لباس با حضور بیش از 70 طراح حرفه‎ای در تالار فرشچیان اصفهان کلید خورد.

نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی لباس در اصفهان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طراحی لباس از جمله هنرهایی است که برای بقای خود نیازمند به تلفیق با صنعت است، طراحی لباس قدمتی صد ساله در ایران دارد، اما پیشرفت آن چشمگیر نبوده است، و عمده‌ترین جهش طراحی لباس در ایران در دهه اخیر رخ داده است که ورود رشته طراحی لباس به دانشگاه، آموزشگاه‎های آزاد و برگزاری نمایشگاه‎های طراحی مد و لباس و همچنین توجه قشر جوان به این سمت موجب رونق روزافزون هنر طراحی لباس شده است، اما عدم ساماندهی در این حوزه سرعت پیشرفت را تا حدودی کاسته است.

اصفهان به عنوان شهر هنرخیز هنرمندان بسیاری در این حوزه دارد تاکنون در حوزه طراحی لباس نمایشگاهی برگزار نکرده است، نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی لباس در اصفهان از فردا در تالار فرشچیان اصفهان گشایش می‎یابد.

مدیر مرکز آموزش خانه صنعت و معدن اصفهان در این مورد گفت: نمایشگاه تخصصی مد و طراحی لباس از شنبه 8 تیر ماه تا 14 تیرماه در تالار فرشچیان اصفهان که یک نمایشگاه دائمی مد و لباس است گشایش می‎یابد.

رضا میرمحمد صادقی افزود: بیش از 70 طراح لباس اصفهانی که عمدتا  از خیاطان حرفه‎ای هستند در این نمایشگاه حضور دارند و کار‎های خود را در زمینه طراحی لباس ارائه داده‎اند.

وی گفت: کپی کاری در این نمایشگاه جایی ندارد و آثار ارائه شده تماما ایده و خلاقیت هنرمندان است که در قالب نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی لباس به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول