اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

گستره خدمات کمیته امداد در 7 کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: گستره خدمات کمیته امداد امام خمینی در هفت کشور است و این امر سبب صدور فرهنگ کشورمان به نقاط دیگر دنیا است.

گستره خدمات کمیته امداد در 7 کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا گلرو شنبه شب در مراسم افتتاح سی و یکمین دوره اردو‌های رهپویان ولایت اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود از امتحان بزرگ انتخابات سرفراز بیرون آمدند و این استان رکورددار خلق حماسه سیاسی در بین استان‌های کشور شده است.

وی کمیته امداد را یکی از نهاد‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و افزود: کمیته امداد از محدود نهاد‌هایی است که خدمت‌رسانی بی‌منت را تعریف و معنا کرده و نمونه آن در سطح دنیا بسیار کم و در قالب نهاد‌های کوچک است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور‌های دیگر از این نمونه نهاد‌ها بیشتر بهره‌برداری تبلیغاتی می‌کنند، گفت: اما در ایران بسیار فعالیت‌های بزرگی انجام می‌شود ولی در پی تبلیغات نیستند.

گلرو با اشاره به اینکه گستره خدمات کمیته امداد امام خمینی در هفت کشور است، تصریح کرد: این امر سبب صدور فرهنگ کشورمان به نقاط دیگر دنیا است.

این مسئول یادآور شد: کار کردن در مجموعه کمیته امداد علاوه بر حقوق مادی دارای یک حسن بزرگ دیگری به نام حساب ذخیره معنوی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: جامعه ما را خانواده تشکیل می‌دهد و اگر افتخاری در عرصه اجتماعی کسب می‌شود نتیجه سلامت رفتار خانوادگی است.

وی همچنین مدیریت و نقش زن در ایجاد یک خانواده پویا در جامعه را مؤثر برشمرد و تاکید کرد: لازمه یک جامعه مناسب بر پایه خانوداه سالم است.

گلرو خاطر نشان کرد: نخستین اصل یک خانواده پویا وجود مهربانی و مودت در آن است، اما در بخشی از جامعه با بداخلاقی مواجه بودیم که نقطه آغاز مبارزه با آن از درون خانواده است.

این مسئول متذکر شد: در گذشته بخشی از تولیدات ناخالص در کشور بر پایه فعالیت زنان خانه‌دار بود، اما امروزه این امر رنگ خود را از دست داده و در جامعه محو شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی در پایان اذعان داشت: اشتغال خانگی یکی از طرح‌هایی است که در سال‌های اخیر پیگیری می‌شود و کمیته امداد امام خمینی یکی از نهاد‌های فعال در توسعه این امر است.

انتهای پیام/22481/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول