اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 330 دانش‌آموز

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن مقطع شکوفه‌ها در خراسان‌رضوی آغاز شد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن مقطع شکوفه‌ها در خراسان‌رضوی از امروز در گناباد آغاز شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن مقطع شکوفه‌ها در خراسان‌رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی عصر امروز در مراسم آغاز مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مقطع شکوفه‌ها در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) کاخک گناباد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 330 دانش‌آموز زیر 16 سال در مقطع شکوفه‌ها به مدت شش روز در بقعه امام‌زاده محمد عابد(ع) برگزار می‌شود.

آخوندی تصریح کرد: در قسمت مسابقات خواهران در بخش‌های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل قرآن کریم به مدت سه روز رقابت می‌کنند.

وی اذعان داشت: 180 برادر نیز از روز 10 تیرماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در بخش برادران مسابقات اذان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، یکی از ویژگی‌های مسابقات امسال را قرعه‌کشی زمان قرائت توسط متسابق عنوان کرد و افزود: امسال برای نخستین‌بار در استان شرکت‌کننده‌ها براساس قرعه‌کشی زمان مسابقه خود را مشخص می‌کنند؛ در حالی که سال‌های گذشته برنامه زمان اجرا برای هر یک از متسابقین توسط مسئولان مسابقات مشخص می‌شد.

وی گفت: امیدواریم این طرح با موفقیت اجرا شود،آن را در مسابقات بزرگسالان نیز اجرا کنیم.

آخوندی بیان داشت: در این دوره از مسابقات پیش‌بینی شده یک استاد راهنما در محل مسابقه حضور  داشته باشد تا پس از اجرای هر شرکت‌کننده وی را نسبت به نقاط قوت و اشکالات اجرای خود آگاه کندو همچنین لوح فشرده تلاوت هر شرکت‌کننده بلافاصله پس از اجرا به وی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول