اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت خادم الرضا صورت گرفت

برگزاری مراسم ازدواج 300 زوج جوان در قم

300 زوج جوان هیئت خادم الرضا(ع) در ایام ولادت امام زمان (ع) ازدواج خود را جشن گرفتند.

برگزاری مراسم ازدواج 300 زوج جوان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ جشن ازدواج 300 زوج جوان عضو هیئت خادم الرضا(ع) در ایام مبارک میلاد قطب عالم امکان امام زمان (عج) با حضور خانواده‌های این زوج‌ها، ‌اعضای هیئت خادم الرضا و جمعی از مسئولین شهر مقدس قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.

این مراسم که از مجموعه برنامه‌های هیئت خادم الرضا(ع) در جشنواره نهمین سالگرد برگزاری دهه مهدویت بود، هشتمین سال برگزاری خود را با حضور پر شور جوانان دنبال کرد.

حمید ناطقی مسئول هیئت و کانون خادم الرضا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز داشت: این 300 زوج، اعضای هیئت و کانون خادم الرضا(ع) هستند که از نیمه شعبان سال گذشته تا نیمه شعبان سال جاری ازدواج کرده‌اند و با شرایط خاص به این مراسم دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: این مراسم که امسال‌ هشتمین سال برگزاری خود را طی کرد همه ساله با استقبال بیشتر و پرشورتر جوانان مواجه می‌شود.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و برگزاری مراسم ساده ازدواج از جمله اهداف این هیئت در برگزاری جشن ازدواج است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

برگزاری مراسم عقد نمادین، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی،‌ مذهبی و تفریحی و همچنین اهدای هدایای نفیس به زوج‌های جوان از جمله برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

در این مراسم از زحمات آقای عرب، مشاور استاندار قم و مهندس پیمان تجلیل و نشان افتخار هیئت خادم الرضا (ع) به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/78009/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول