اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی HSE در جایگاه‌های CNG

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برگزاری دوره آموزشی HSE در 10 جایگاه CNG زیر پوشش این سازمان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی HSE در جایگاه‌های CNG

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری گفت: با توجه به اهمیت سلامت اپراتورهای فعال در جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی سازمان میادین، پس از اعلام شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تصمیم گرفته شد تا دوره ایمنی محیط کار (اچ اس ایی) را در جایگاه‌ها برگزار کنیم تا ضمن حفظ سلامتی اپراتورها، پرسنل آمادگی لازم برای مقابله با حوادث ناشی از نشت گاز در جایگاه‌های CNG را داشته باشند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: عبارت HSE مخفف کلمات HEALTH به معنی سلامتی، SAFETY به معنی ایمنی و ENVIRONMET به معنی محیط زیست است که نشان از اهمیت سلامتی نیروی انسانی در حال فعالیت و به خصوص فعالیت‌های صنعتی است.

وی با اشاره به تعداد بالای پرسنل فعال در جایگا‌ه‌های CNG گفت: برگزاری دوره ایمنی در جایگاه‌های CNG در پنج جایگاه و با حضور 50 نفر از پرسنل برگزار شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته آینده در جایگاه‌های باقی مانده و برای 50 نفر از دیگر پرسنل جایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول