اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان اردبیل انجام شد

آغاز عملیات اجرایی پل زیر‌گذر حکیم قشلاقی اردبیل

با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و تنی چند از مسئولان اردبیل عملیات احداث پل زیر‌گذر حکیم قشلاقی این شهرستان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پل زیر‌گذر حکیم قشلاقی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در مراسمی که پیش از ظهر امروز و در محل اجرای پروژه برگزار شد، معاون عمرانی فرماندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: پل زیر‌گذر حکیم قشلاقی اردبیل که از مسیرهای پر‌تردد و حادثه‌خیز بوده با اعتباری بالغ بر 990 میلیون تومان آغاز شد.

علی ایمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر 400 میلیون تومان برای اجرا به این پل اختصاص یافته است که امیدواریم مابقی اعتبارات این پروژه تامین شود.

این مسئول ادامه داد: ‌با بهره‌برداری از این پل حمل و نقل و عبور وسایط نقلیه از روستاهای بخش مرکزی و همچنین شهرستان‌های سرعین و نیر به مرکز استان تسهیل می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر آن افزایش ایمنی تردد و کاهش استهلاک وسایط نقلیه، ‌افزایش ظرفیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان با احداث این پل فراهم می‌شود.

ایمانی گفت:‌ کاهش آمار تصادفات جاده‌ای، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های نگهداری از اهداف دیگر احداث این پل است که امیدواریم نتیجه و ثمره آن مطلوب و مناسب باشد.

معاون عمرانی فرماندار اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح شهرستان در حال انجام است که امیدواریم ماحصل آن عمران و آبادانی بیشتر منطقه به ویژه مرکز استان به عنوان پر جمعیت‌ترین منطقه استانی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: انتظار داریم علاوه بر اعتبارات استانی و شهرستانی با عنایت نمایندگان استان در مجلس نسبت به تکمیل پروژه‌های دیگر با تامین اعتبار مناسب اقدام اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/62004/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول