اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

تجلیل از قهرمانان اصفهانی وزنه‌برداری آسیا

بعد از ظهر امروز طی مراسمی از وزنه‌برداران اصفهانی که در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست پیدا کردند، تجلیل می‌شود.

تجلیل از قهرمانان اصفهانی وزنه‌برداری آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، تیم ملی وزنه برداری کشورمان موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در دسته‌های مختلف شد.

رسول تقیان در دسته 77 کیلوگرم، سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم و رشید شریفی در دسته فوق سنگین سه وزنه برداری بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

قرار بود کاروان وزنه برداری کشورمان روز پنج شنبه به تهران وارد شود اما پرواز تیم ملی به تاخیر افتاد و بامداد روز جمعه تیم وزنه برداری کشورمان وارد کشور شد.

رسول تقیان که قرار است در روزهای آینده به مسابقات المپیک دانشجویان جهانی اعزام شود، ترجیح داد در تهران بماند اما سهراب مرادی و رشید شریفی به اصفهان بازگشتند.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است امروز مراسمی در شهر زرین شهر برگزار شده و با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیران شهرستان زرین شهر و مسئولان هیئت وزنه برداری استان اصفهان از مرادی و شریفی که اهل این شهرستان هستند، تجلیل شود.

به گزارش فارس، تیم ملی وزنه برداری کشورمان موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول