اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دیدگاه‌های فعالین اقتصادی در نخستین اجلاس اتاق‌های بازرگانی غرب کشور

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان گفت: همکاری مشترک علمی بین اتاق‌ها از نتایج سودمندی برخوردار است و پیشنهاد می‌کنم دبیر اجلاس شورای روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه غرب کشور، اتاق بازرگانی کرمانشاه در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌های فعالین اقتصادی در نخستین اجلاس اتاق‌های بازرگانی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،رئیس اتاق بازرگانی استان همدان ظهر امروز در نخستین اجلاس شورای رؤسای اتاق‌های بازرگانی منطقه غرب کشور که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امیدوارم در ارتباط با مسائل اقتصادی منطقه به نتایج خوبی برسیم که با این همکاری می‌توان به نتایج چشم‌گیری دست یافت.

سید مجید موسوی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنم دبیر این همایش اتاق بازرگانی کرمانشاه باشد، افزود: یکی از نقاط قوت‌ بخش خصوصی، آموزش کارکنان است و ما می‌خواهیم منابع انسانی را به سرمایه انسانی تبدیل کنیم و باید کلاس آموزشی برای کارکنان در نظر گرفته شود.

به گفته موسوی، همکاری مشترک علمی بین اتاق‌ها از نتایج سودمندی برخوردار است.

در ادامه جلسه، شعبان فروتن، رئیس اتاق بازرگانی استان ایلام اعلام کرد: باهم‌دلی می‌شود اقدامات خوبی انجام داد و پیشنهاد می‌دهم کمیسیون به‌صورت ماهانه برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان نیز گفت: کرمانشاه برای تشکیل این جلسه ابتکار به خرج داده است و باید از ظرفیت‌های متقابل اعضا استفاده کرد و تشریک مساعی صورت گیرد.

 حسین سلاح‌ورزی افزود: باید از آغاز دانست که قرار نیست کار موازی اتاق بازرگانی ایران انجام دهیم و نباید تکالیف و وظایف سنگین برای اعضا تعیین کرد.

در ادامه مراسم، رئیس اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به اینکه کرمانشاه با تشکیل این جلسه اقدام خوبی انجام داده است، افزود: موافق هستم نخستین دبیرخانه در کرمانشاه باشد و در این نشست‌ها می‌توانیم فرهنگ اقتصادی مناطق را تعریف کنیم.

محمد سعید نقشی‌زادیان با تاکید بر اینکه باید آسیب‌شناسی اقتصادی مناطق را داشته باشیم، گفت: در استان کردستان اتاق داوری تشکیل شده و اگر بتوانیم برای پنج استان به صورت اجرایی اتاق داوری تشکیل دهیم به نتایج خوبی خواهیم رسید و تشکیل کمیسیون راهبردی یکی از ارکان اداره اتاق‌ها است.

در این جلسه، دبیران اجرایی و اعضای هیئت ‌رئیسه اتاق‌های بازرگانی منطقه غرب کشور نیز حضور داشتند که بعد از ارائه پیشنهاد و تبادل‌نظر در پایان جلسه نتیجه‌گیری و تفاهم‌نامه‌ای منعقد می‌شود.

انتهای پیام/2700/ج40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول