اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران:

4 هزار رشته دام صیادی غیرمجاز در مازندران کشف شد

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران گفت: بیش از 4 هزار رشته دام صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی استان مازندران جمع‌آوری و ضبط شد.

4 هزار رشته دام صیادی غیرمجاز در مازندران کشف شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از بابلسر، به نقل از روابط عمومی شیلات مازندران، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران گفت: در خرداد سال جاری نیروهای یگان از طریق بازرسی و عملیات‌های مشترک با همکاری نیروهای دریابانی مازندران بیش از 4 هزار و 800 نفر ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی و یک‌هزار و 200 مرحله ایست و بازرسی و سرکشی از قایق‌ها، رستوران‌ها و بازار ماهی‌فروشان داشته است.

علی نیازی افزود: در این بازرسی‌ها بیش از 4 هزار رشته انواع دام غیرمجاز خاویاری و استخوانی، 104 قطعه ماهی استخوانی، حدود 10 هزار و 245 عدد کرف صیادی و چهار فروند قایق پارویی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این راستا شش باب کومه صیادی غیرمجاز نیز تخریب شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران با اعلام اینکه در این رابطه 13 متهم دستگیر شدند، افزود: پرونده این متخلفان برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

نیازی در ادامه از رهاسازی پنج قطعه ماهی خاویاری نارس خبر داد و گفت: حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان و برخورد با صیادان غیرمجاز در دریا از مهم‌ترین وظایف است.

انتهای پیام/86010/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول