اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورابیل برگزار شد

همایش پیاده‌روی با شعار جامعه عاری از اعتیاد در اردبیل / ورزش کابوس اعتیاد است

همایش پیاده‌روی با خانواده و عمومی در اردبیل همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر با شعار جامعه عاری از اعتیاد در کناره دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

همایش پیاده‌روی با شعار جامعه عاری از اعتیاد در اردبیل / ورزش کابوس اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایش پیاده‌روی با خانواده و عمومی در اردبیل همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر با شعار جامعه عاری از اعتیاد در کناره دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

در این همایش که صبح امروز در اطراف دریاچه زیبای شورابیل اردبیل و به طول هفت کیلومتر برگزار شد، شرکت‌کنندگان در یک هوای خنک بهاری در هفتمین روز از تابستان مسیر هفت کیلومتری همایش پیاده‌روی عمومی و خانوادگی را دور زده و در پایان به تعدادی از شرکت‌کنندگان نیز جوایزی اهدا شد.

در این مراسم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: اعتیاد امروز به یک بلای خانمانسوز در سطح دنیا و کشورهای جهان سوم تبدیل شده به طوری که در این بلای خانمانسوز بیشتر جوانان و نوجوانان گرفتار و درگیر هستند.

شکر‌الله فخیمی تصریح کرد: به یقین باید گفت که ورزش کابوسی برای اعتیاد است چرا که اگر گرایش به تفریحات سالم و ورزش بیشتر صورت گیرد اعتیاد در کنج عزلت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به آگاهی و هوشیاری خانواده‌ها و مراقبت‌های پیشگیرانه در این زمینه نیاز داریم چرا که هر قصور و کوتاهی در این عرصه بزرگترین آسیب‌ها را به دنبال خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: جبهه استکباری امروز با ورود به عرصه تولید و توزیع مواد مخدر حرکت مذبوحانه‌ای را آغاز کرده تا بتواند کشور را دچار چالش کند اما قطعاً در این مسیر با هوشیاری و مراقبت خانواده‌ها کشور از مهلکه سخت و بسیار سنگین عبور خواهد کرد.

فخیمی ضرورت تقویت فضاهای ورزشی را یادآور شد و تاکید کرد: حضور در این فضاها می‌تواند دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در خصوص اعتیاد و گرایش به مواد دخانی را به حداقل برساند تا نه بزرگی در برابر برخی اقدامات مذبوحانه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر مرکز استان اردبیل در سایر شهرها نیز همایش پیاده‌روی عمومی با شعار جامعه عاری از اعتیاد و مبارزه بی‌امان با مواد مخدر برگزار شد و شرکت‌کنندگان با شور و نشاط خاص مسیر پیاده‌روی را طی کردند.

در نمین این همایش در مسیر سه کیلومتری و با حضور بیش از 400 خانواده و شهروندان این شهر برگزار شد که در پایان این همایش از 25 شرکت‌کننده به قید قرعه و اهدای جایزه تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نمین با قدردانی از استقبال گرم مردم نمین از این همایش گفت: ورزش همگانی در کنار ارتقای سلامت جامعه زمینه‌ساز تحولی عظیم در ورزش قهرمانی است.

حامد موذن یادآور شد: تا ورزش‌های همگانی نهادینه نشود امکان توسعه رشته‌های قهرمانی نیز میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول