اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان

خانه کشتی خلیل‌شهر در مازندران افتتاح شد

خانه کشتی خلیل‌شهر از سری طرح‌های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان در شهرستان بهشهر، رسماً افتتاح شد.

خانه کشتی خلیل‌شهر در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شامگاه پنجشنبه و با حضور مشاور معاون اداری مالی وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور دبیر هیئت کشتی استان مازندران، مسئولان محلی و جمع زیادی از اهالی کشتی خلیل‌شهر، خانه کشتیِ این شهر زیبا و توریستیِ شرق مازندران، افتتاح شد.

در آیین افتتاح، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر، گفت: در سال 1367، از سوی غلامعلی محمدپور 200 متر مربع زمین برای ساخت خانه کشتی خلیل‌شهر اهدا، و پس از چند سال ساخته شد.

سید عسگری اکبری  افزود: اما این فضا برای شهر کشتی‌خیزی چون خلیل‌شهر کوچک بود و بار دیگر 200 متر‌مربع از سوی همین فرد نیکو‌کار به خانه کشتی اضافه شد و سال گذشته توسط معاون اداری مالی برای توسعه آن بودجه‌ای در نظر گرفته شد.

وی در ادامه، گفت: این پروژه با صرف هزینه 140 میلیون تومان، با کمک مسئولان شهرستان، تلاش و پیگیری‌های هیئت کشتی و کشتی‌دوستان خلیل‌شهر، در موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

اکبری در پایان سخنان خود از افتتاح سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد یکی از پروژه‌های ملی استان مازندران است.

به گزارش فارس، با افتتاح خانه کشتی خلیل‌شهر، سه هیئت کشتی فعال شهرستان بهشهر(رستم‌کلا، خلیل‌شهر و بهشهر)، صاحبِ فضایی برای انجام تمرینات و مسابقات شدند.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول